نمایندگان لردگان و بروجن در مجلس شورای اسلامی خواستار چاره اندیشی دولت برای رفع مشکل کم آبی در چهارمحال و بختیاری شدند.

نمایندگان لردگان و بروجن خواستار چاره اندیشی برای کم آبیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ نمایندگان مردم شهرستان های لردگان و بروجن در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای اداری چهارمحال و بختیاری با حضور محمدحسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور در شهرکرد، خواستار چاره اندیشی دولت برای رفع مشکل کم آبی در استان شدند.

نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری با برخورداری از 10 درصد منابع آبی کشور، دچار کمی آبی در روستاهاست، گفت: در حال حاضر آب شرب تعدادی از روستاهای این استان با تانکر تأمین می شود و البته در دولت یازدهم به تعدادی از این روستاها آبرسانی شده است.

محمد خالدی، مصرف صحیح آب در بخش کشاورزی را یکی از راهکارهای بهینه شدن مصرف آب در کشور دانست و افزود: یکی از مطالبات و دغدغه های کشاورزان، تأمین آب مورد نیاز این بخش است که امیدواریم دولت در این زمینه چاره اندیشی کند.

وی با اشاره به ظرفیت شهرستان لردگان در توسعه تقسیمات کشوری هم گفت: بخش های خانمیرزا و فلارد در این منطقه قابلیت تبدیل شدن به شهرستان را دارد که خوشبختانه روند رسیدگی به بخش خانمیرزا در دستور کار قرار گرفته است.

خالدی، برگزاری الکترونیکی انتخابات را یکی از استانداردترین روش های انتخاباتی در جهان دانست و ابراز امیدواری کرد: روند الکترونیکی شدن انتخابات در کشور اجرایی شود.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست گفت: این شهرستان با کمبود جدی آب روبروست و امسال نیز بخشی از شهر بروجن آب جیره بندی شد.

خدیجه ربیعی فرادنبه اظهار امیدواری کرد: با تسریع در امر بهره برداری از طرح انتقال آب بن به بروجن، نیاز آبی این شهرستان مرتفع شود.

وی با بیان اینکه توسعه زیرساخت های حمل و نقل و جاده ای، یکی از شاخصه های توسعه کشور است، تأکید کرد: با توسعه زیرساخت های جاده ای، صنعت گردشگری نیز رونق خواهد گرفت.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار