رییس اداره اوقاف و امورخیریه کاشان از افتخار میزبانی این شهرستان در سال جاری برای مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،حجت‌الاسلام جعفر جنتی، در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان با اشاره به برگزاری مرحله شهرستانی این مسابقات گفت:این دوره از  مسابقات در هشت رشته قرائت، ترتيل، حفظ پنج، ۱۰، 20 جز و  حفظ کل، دعاخوانی و اذان در دو رده خواهران و برادران در فرهنگسرای مهر کاشان برگزار شد.
وی، تفاوت برگزاری این مسابقات نسبت به سالهای قبل از جمله توقف ثبت نام تا دو روز قبل از آن را یادآورشدو افزود: ممنوعیت تغییر رشته به جهت جلوگیری از تضییع حقوق متسابقین و
تمرکز محل برگزاری مسابقات برای خواهران و برادران همراه با افتتاحیه و توضیح نکات و آیین نامه‌های داوری برای شرکت کنندگان از دیگر تفاوت‌‌های سال جاری این مسابقات نسبت به سال گذشته بود.
به‌گفته‌وی، داوري اين دوره از مسابقات در بخش برادران توسط آقايان عبدالرضا توليت ‹‹وقف و ابتدا›› مجيد عربي‹‹حسن حفظ›› علي اکبر توحيديان ‹‹تجويد›› اميراسدالله شريف ‹‹صوت›› و علي حسين پور‹‹کارشناس محتوايي›› و در بخش خواهران سميه مسعودي نيا ‹‹تجويد››  فاطمه ميرزايي‹‹وقف و ابتدا››  فاطمه بديعي‹‹حسن حفظ›› معصومه گودرزي‹‹لحن›› عليا تميزکار‹‹صوت›› و فاطمه حاج بابايي‹‹کارشناس محتوايي›› اجراشد.
رییس اداره اوقاف و امورخیریه کاشان، افتخار میزبانی این شهرستان در سال جاری برای مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم را تاکیدکرد و گفت: این اداره در حال برنامه‌ریزی برای اجرای هر چه بهتر مسابقات و میزبانی مطلوب  از رتبه‌های برتر شهرهای سراسر استان است.
حجت‌الاسلام‌جنتی،در ادامه انتخاب عباس چنینی و ابوالفضل عطوفی را به‌عنوان نفرات اول و دوم رشته حفظ کل قرآن کریم در بخش برادران یادآورشد و گفت: فهیمه نمازی، مولود فلاح و سمیه قربانی نیز در بخش خواهران نفرات اول تاسوم این رشته شدند.
به‌گفته‌وی،سیدمهدی بنی هاشمی و محسن محمدی نفر اول و دوم بخش برادران در رشته حفظ 20 جزء و رقیه مومنی راوندی، فاطمه حسین ‌زاده حلاج و  مریم جهین نفرات اول تا سوم بخش خواهران در این رشته شدند.
وی، با اشاره به انتخاب حسین جهین و رضا آهنگریان به‌عنوان نفرات اول و  دوم برادران در
رشته حفظ 10جزء گفت: سمانه جعفری، مریم پورغدیر و فاطمه جمال کاشانی نیز نفرات
اول تا سوم این رشته معرفی شدند.
به‌گفته‌وی، علی رحیم‌زاده، محمدمهدی عربی و محمد کبریتی در بخش برادران و  زهرا فتوت، زینب صمیمی و عاطفه حسن پورشبان به‌ترتیب نفرات اول تا سوم رشته حفظ 5 جزء
شناخته‌شدند.
ری یس اداره اوقاف وامورخیریه کاشان افزود: احمدرضا لطف‌آبادی، علی‌اصغر قدیری‌مفرد و
محمدجواد عطایی‌فر، لیلا الهی‌فرد، طاهره سادات حسینی  و محبوبه جمشیدی نفرات اول تا سوم بخش برادران و خواهران در رشته قرائت شدند.
حجت‌الاسلام‌جنتی، انتخاب  محمدصادق‌افضلی، محمدهادی‌کامران، سیداحمدجلالی،
فاطمه مسعودی‌نیا، اسما اکبرزاده و فاطمه فکری را نفرات اول تا سوم بخش برادران و خواهران در رشته ترتیل برشمرد و گفت: مهدی مطهری تبار، سیداحمد موسوی نژاد و محمد عسگری نفرات اول تا سوم رشته اذان شدند.
وی اظهارداشت: سیدمحمدباقر پورموسوی، حسن محمدی و  حسین ترک‌زاده، زینب تونئی،
سمیه اکبریان و فاطمه مومنی رشته نفرات اول تا سوم بخش برادران و خواهران در رشته دعاخوانی شدند.
به‌گفته‌وی، امید است این نفرات برتر با شرکت در مرحله استانی مسابقات جزو نفرات برتر استان اصفهان نیز بشوند.




انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار