عملیات احداث تقاطع غیر همسطح کمربندی تکاب با حضور فرماندار آغاز شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، عملیات اجرایی احداث تقاطع غیر همسطح و ساماندهی مسیر کمربندی، سه راهی قجور و خیابان تختی با حضور فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر تکاب آغاز شد.

فرماندار تکاب در مراسم آغاز عملیات اجرایی این پروژه عمران شهری گفت: اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح و ساماندهی کمربندی اصلی شهر موجب توسعه عمران شهری و روان‌سازی ترافیک در خیابان‌های تکاب خواهد شد.

ایرج ثقفی تصریح کرد: با احداث و تکمیل این تقاطع و ساماندهی کمربندی اصلی، یکی از مهمترین پروژه‌های عمران شهری تکاب پس از سالها به سرانجام خواهد رسید و تردد ماشین‌آلات سنگین نیز با سهولت صورت خواهد گرفت.

وی بیان نمود: اجرای این پروژه با اعتبار اولیه 18 میلیارد ریال آغاز شده و برای تکمیل آن نیز 50 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

فرماندار با اشاره به اینکه اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح موجب تحول در عمران شهری تکاب خواهد شدادامه داد و افزود: با توجه به توافق به عمل آمده با اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی مقرر شده تا عملیات تسطیح و زیرسازی کمربندی اصلی شهر تکاب توسط شهرداری انجام شده و پس از آن این کمربندی با مشارکت اداره کلراه و شهرسازی استان آسفالت‌ریزی شود.

فرماندار تکاب در پایان از مسئولین ادارات خدمات‌رسان خواست در راستای تسریع در اجرا و تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح تکاب با شهرداری همکاری و تعامل نمایند.

در ادامه فرماندار تکاب از پروژه مسکن مهر تکاب بازدید و بر تسریع در تکمیل و واگذاری واحدهای مسکونی به متقاضیان تأکید نمود.

انتهای پیام/س

برچسب ها: احداث ، تکاب ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.