طرح کشوری توان افزایی و ارتقای تاب آوری اجتماعی زنان و خانواده در استان کرمان اجرایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان با بیان اینکه این طرح با هدف افزایش توان بانوان آسیب پذیر در مقابل بحران ها اجرا می شود گفت: در مرحله اول این طرح 30 نفر از بانوان ِ هفت شهرستان استان در شهر کرمان زیر نظر استادان کشوری و استانی آموزش های مربی گری را فرا گرفتند و قرار است از بیستم مرداد طی دو هفته در شهرستان ها مسئولیت خود را به انجام برسانند.

وی افزود: مربیان آموزش دیده در شهرستان های خود بانوانی را که در معرض آسیب های اجتماعی هستند برای مقابله با استرس ها و نزاع ها راهنمایی می کنند.

فاطمه سادات حسینی با بیان اینکه اولویت اجرای این طرح کمک به زنان در موضوعات طلاق ، اعتیاد ، همسران زندانیان و نزاع های خانوادگی است افزود: این طرح کشوری علاوه بر استان کرمان به صورت پایلوت در استان های سیستان و بلوچستان ، هرمزگان ، بوشهر ، خراسان های رضوی و شمالی و آذربایجان های شرقی و غربی همچنین اردبیل اجرا می شود.

بگفته وی توان افزایی بانوان کمک می کند تا زنان و خانواده های آسیب پذیر با اعتماد به نفس بیشتری بر اساس داشته های خود برای گذر از بحران ، برنامه ریزی کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار