پویش مردمی چهله کلیمیه دهه کرامت در مازندران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: به مناسبت ایام فرخنده دهه کرامت پویش مردمی چهله کلیمیه جهت تعجیل در فرج و سلامتی امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری در مازندران برگزار می‌ شود.

حجت الاسلام ناصر شکریان افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران در نظر دارد با توجه به ایام بسیار فرخنده و دهه کرامت، پویش مردمی چهله کلیمیه در سراسر شهرهای مازندران برگزار کند.

وی با اشاره به برخی ویژگی ‌های حضرت معصومه (س) گفت: حضرت معصومه (س) الگوی بی‌ نظیر برای دختران جامعه اسلامی بوده و الگوگیری از شخصیت والایی چون ایشان برای دختران جامعه اسلامی زیبنده و مایه مباهات است.

وی افزود: بانوان جامعه ما در حال حاضر می ‌توانند با الگو قراردادن این بانوی بزرگوار در تعاملات اجتماعی با رعایت حدود شرعی و عفاف در جامعه حضور پیدا کنند و به فعالیت بپردازند، چرا که حضرت معصومه (س) با رعایت عفاف و عصمت در جامعه حضور داشتند و به فعالیت و سفر می ‌پرداختند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به برخی از آثار برکات حضرت معصومه (س) در شهر قم پرداخت و گفت: در روایاتی از شهر قم به عنوان خانه اهل بیت (ع) یاد شده و این فرصت و برکت را حضرت معصومه (س) برای این شهر ایجاد کردند.

حجت الاسلام شکریان افزود: همه ابعاد علمی و شخصیتی حضرت معصومه (س) را باید مورد بررسی قرار داد و از آن شخصیت به بهترین شکل ممکن در جامعه اسلامی بهره برد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.