حجت الاسلام قابل در خطبه های نماز جمعه شهر قزوین افزود : مسئولان در موضع گیری های خود درباره برجام به مواضع مقام معظم رهبری توجه داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که قضیه برجام هیچ دستاورد  و اثر ملموسی  در زندگی مردم ما نداشته است گفت :حرمت کلام رهبری نشد و گفتند برجام عزت ماست امیدواریم قدری مراقب باشند .

امام جمعه موقت قزوین گفت : برخورد آمریکا با موضوع برجام  مستکبرانه و بدعهدانه است

 خطیب نماز جمعه شهر قزوین  با اشاره به سالگرد شهادت شهیدان خلبان سرلشگر عباس بابایی و حسین لشگری، یاد و خاطره آنان را گرامی داشت و گفت: ایران اسلامی بویژه مردم قزوین بابت داشتن چنین فرزندان غیوری به خود بالیده و افتخار می کند.

حجت الاسلام قابل همچنین  با اشاره به  سالگرد بمباران اتمی ژاپن گفت: آمریکا اولین و آخرین استفاده کننده از بمب اتمی است  و بابت این اقدامش که به قیمت کشته شدن  حدود 300 هزار انسان تمام شد هیچگاه عذرخواهی نکرد.

خطیب نماز جمعه شهر قزوین بر برخورد جدی  با استفاده کنندگان از حقوق های نجومی تاکید و از  مواضع  نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین درباره زمین های منطقه هفت سنگان قدردانی کرد .

حجت الاسلام قابل با اشارهحقوق های نجومی گفت: برخی آقایان میگویند این حرفا را نباید میان مردم زدباید بدانید که اینان صاحبان انقلابند.

امام جمعه موقت شهر قزوین با تبریک 17 مرداد روز خبرنگار به اصحاب رسانه، گفت: خبرنگاران باید ارزش و قدر کار و حرفه خود را بدانند و اصول حرفه ای را که همانا  اطلاع رسانی به مردم ، امانتداری  و بی طرفی است را رعایت کنند.

وی همچنین سالروز میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر و آغاز دهه کرامت را تبریک گفت و سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را گرامی داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.