15 عنوان برنامه در قالب 330 اجرا در شیراز از سوی شهرداری شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی همتی‌ بوشهری معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهردار شیراز گفت: به مناسبت دهه کرامت 15 عنوان برنامه در قالب 330 اجرا در این شهر از سوی شهرداری شیراز برگزار می‌شود.
همتی‌ بوشهری افزود: جشنواره بزرگداشت روز دختر، کاروان نمادین حضرت شاهچراغ (ع)، پیاده‌ روی ورزشی خانوادگی دستگاه‌ های مختلف، مشاوره گروهی، انفرادِی و تبلیغات محیطی شهری ازجمله برنامه‌های اجرا شده و در دست اجرا در این دهه است.
وی بیان کرد: حوزه معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در راستای سه رویداد مهم مذهبی شامل میلاد حضرت معصومه (س)، بزرگداشت حضرت احمد بن موسی(ع) در ششم ذی‌القعده و میلاد امام رضا (ع) در 24 مردادماه برنامه ‌های متعدد فرهنگی، اجتماعی، هنری و مذهبی در سطح شهرستان شیراز تدارک دیده است.
همتی‌ بوشهری ادامه داد: برنامه‌های صیانت از خانواده، اجرای برنامه‌های شاد و بانشاط، تواشیح، سرود، بررسی ریشه عفاف و حجاب پیش و پس از اسلام که رسانه ‌های غربی با انواع حیله و نیرنگ سعی در خدشه‌دار کردن فرهنگ اسلامی را میان جوانان دارند از اهداف دیگر نشست دوستانه دختران امروز و مادران فردا است.
همتی‌بوشهری از اجرای 257 عنوان برنامه ورزشی، تفریحی سالم و آموزشی طی یک سال اخیر توسط شهرداری شیراز خبر داد و تصریح کرد: این برنامه‌ ها در فرهنگسراها و مکان‌ های فرهنگی در قالب ارائه فعالیت‌ های آموزشی و کارآفرینی ویژه خانواده‌ ها و اهالی محل و نیز ایجاد بازارچه‌ های فصلی و محلی، تجهیز خانه‌ های محله با عنوان سکونتگاه‌ های غیر رسمی برای حاشیه‌ نشینان در حال اجرا است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار