جاده سریش‌آباد به قروه یکی از محورهای مواسلاتی بین چندین استان غربی کشور است که به دلیل غیراستاندارد بودن، همچنان یکی از نقاط حادثه‌خیز منطقه کردستان محسوب می‌شود.

جاده مرگ، ترس در دل رانندگان می‌اندازد + فیلمبه گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به اینکه جاده سریش‌آباد به قروه یکی از محورهای مواسلاتی بین چندین استان غربی کشور است اما به دلیل غیراستاندارد بودن، همچنان یکی از نقاط حادثه‌خیز منطقه کردستان محسوب می‌شود.

منبع: روح الله زرین – قروه (کردستان)



بیشتر بدانیم گروه شهروند خبرنگار: سِریش آباد شهری در استان کردستان در غرب ایران است. این شهر در بخش سریش‌آباد شهرستان قروه و نزدیکی همدان، در ۷ کیلومتری شمال قُروه و حاشیه رشته کوه زاگرس قرار گرفته است. سریش آباد دارای ۵۳ روستا و ۳ دهستان به نامهای دهستان لک – دهستان یلغوز آغاج – دهستان قصلان می‌باشد. این شهر همدان را به بیجار و استان زنجان وصل می‌کند و همین موقعیت جغرافیایی باعث شده تا این شهر مسیر عبور کاروان‌های زیارتی عتبات عالیات (کربلا) استان‌های شمال غربی (زنجان، آذربایجان غربی و شرقی و اردبیل) باشد. سریش آباد دارای آب و هوای سرد با تابستان‌های معتدل و زمستان‌های پر برف می‌باشد.

لینک مستقیم دانلود

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۸:۵۵ ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
دست خبرنگار درد نکنه
مردمی بود خبرنگار؟
-
ناشناس
۱۴:۵۱ ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
نظر خاصي نداشتم و لي مي خواستم بگم كه مواسلاتي اشتباه است درستش مواصلاتي است از وصل شدن مي آيد.
آخرین اخبار