رییس مرکز سنجش و آموزش پزشکی از انتشار کارنامه آزمون دستیاری پزشکی تا عصر امروز خبر داد و گفت: داوطلبان از فردا به مدت دو روز مهلت انتخاب رشته دارند.

محمدحسین پورکاظمی رییس مرکز سنجش و آموزش پزشکی در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، از انتشار کارنامه داوطلبان شرکت کننده در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی خبر داد و گفت: تا عصر امروز کارنامه ها روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjeshp.ir قرار می گیرد.

وی ادامه داد: دفترچه راهنمای انتخاب رشته محل آزمون دستیاری تخصصی پزشکی، هفته گذشته منتشر شد و داوطلبان از 17 تا 19 مردادماه وقت دارند تا به کمک دفترچه راهنما انتخاب رشته کنند.
رییس سازمان سنجش و آموزش پزشکی تصریح کرد: از 14 هزار شرکت کننده، حدود 6 هزار و 700 نفر مجاز به انتخاب رشته شده که در نهایت از این تعداد سه هزار و 300 نفر پذیرفته می شوند.

وی اثر سوابق تحصیلی را در کمتر از هزار نفر که در بین آنها نیز در بیش از 90 درصد افراد تنها یک یا 2 نمره از کل دانست و ابراز داشت: شرکت کنندگان نگران تاثیر سوابق تحصیلی خود نباشند چراکه تاثیر منفی در کل نمره لحاظ نمی شود و فقط در قبولی برخی افراد تاثیر محدودی دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار