رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در زنجان رفت و برگشتها و رایزنی های هیئت های اقتصادی را در راستایی تحولات و رشد اقتصاد استان عنوان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛علی‌اکبر نظری صبح شنبه به مناسبت روز خبرنگار گفت: در حال حاضر برنامه ریزی های زیادی برای حضور  سفرا و هیئت های اقتصادی  و تجاری به استان زنجان صورت گرفته است .
وی با بیان اینکه  در آینده نزدیک شاهد حضور هیئت های مختلف تجاری خارجی در استان خواهیم بود افزود: امیدواریم در این سفرها  توافقات خوبی در زمینه‌های تجاری، اقتصادی و فرهنگی  انجام پذیرد.
نظری  با بیان اینکه در گام نخست سفر یک هیئت تجاری ـ اقتصادی ۲۰ نفره از اتاق بازرگانی استان به کشورهای فنلاند و استونی اعزام خواهند شد افزود : این سفر در راستای سفر سفیر این فنلاند به زنجان صورت می‌پذیرد.
رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در زنجان  با اشاره به برنامه بازدید یک  گروه ۱2 نفره از سفرای جنوب شرق آسیا از استان، گفت: همچنین در شهریورماه تعداد ۱۰ نفر از اعضای کشورهای اکو میهمان مردم استان زنجان خواهند بود  .
نظری  با اظهار امیدواری به اینکه  این دیدار همزمان با جشنواره ملی آش ایرانی صورت پذیرد گفت: : این سفرا از اماکن تاریخی استان زنجان  نیز بازید می کنند.
وی با اشاره به  بازدید  سفرای کشورهای نروژ و ایتالیا در اواخر شهریور و اوایل مهرماه  از این استان  تصریح کرد :این  رفت و برگشتها و رایزنی ها در راستای توسعه اقتصادی استان و افزایش سرمایه گذاری انجام می شود.  
نظری گفت: مقرر شده است در آینده نزدیک از دکتر سیدعباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه و در صورت هماهنگی برنامه ها از دکتر جواد ظریف؛ وزیر امور خارجه برای معرفی فرصت‌های پسا برجام  برای سفر به استان دعوت به عمل آید.

انتهای پیام/ن
برچسب ها: زنجان ، گود ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.