پنجمين دوره « ايستگاه خلاقيت» شركت معدنی و صنعتی گل گهر در حال فعالیت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محسن روحی مدیركل كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان كرمان در آیین افتتاحیه این نمایشگاه با بیان این كه سرعت تغییر و تحول در كشور بسیار زیاد است، خاطرنشان كرد: هنر ما تحلیل این تغییرات است و مدیریت هوشمندانه به سمت مدیریت این تغییرات پیش می رود.
روحی افزود:بسیاری از اندیشمندان براین باورند مدیریت تغییرات را بایستی از خانواده و پس از آن از كودكان شروع كرد.

وی، شركت معدنی و صنعتی گل گهر را موفق ترین شركت صنعتی در زمینه فعالیت های فرهنگی به ویژه در حوزه كودك و نوجوان برشمرد و یادآور شد: این شركت صنعتی، یك همراه فرهنگی خوب برای مردم سیرجان است و توانسته با برنامه ریزی مناسب برنامه های متنوعی را برای كودكان و نوجوانان و خانواده ها اجرا كند.
وی با اشاره به این كه برپایی " ایستگاه خلاقیت" هرساله نسبت به سال های گذشته پیشرفت داشته است، یادآور شد: یكی از نقاط مثبت این حركت فرهنگی، مهارت آموزی در كنار ایجاد فضایی شاد برای كودكان و نوجوانان است و امیدواریم كه استمرار داشته باشد.
مدیركل كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان كرمان افزود: كانون با سابقه ای درخشان در پرورش نیروی انسانی موفق، آمادگی دارد در سال های آتی به كمك حوزه فرهنگی اجتماعی شركت معدنی و صنعتی گل گهر بیاید.
روحی ابراز داشت: با تمام توان در كنار همكاران شركت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان خواهیم بود و با كمك یكدیگرمی كوشیم تا رفتار مومنانه و باورهای اسلامی را در كودكان و نوجوانان تقویت كنیم.
بنا بر این گزارش، پنجمین دوره « ایستگاه خلاقیت» در چهار قالب فرهنگی، هنری، ورزشی و آموزشی به همت شركت معدنی و صنعتی گل گهر از 14 مردادماه در شهرك سازمانی گل گهر سیرجان آغاز به كار كرده است و به مدت یك هفته ادامه دارد.
كارگاه های نقاشی، شیشه گری، بافندگی و پته دوزی، سفال، پتینه، مجسمه سازی و قالب گیری، چرم منبت و پاكت سازی و ... از جمله غرفه های برپا شده در این نمایشگاه هستند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.