اهواز؛

سهم رسانه درآگاهی بخشی به مردم

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: آگاهی مردم در احساس امنیت بسیار موثر است و اصحاب رسانه سهم بسیاری در این آگاهی بخشی به مردم دارند.

ه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار محمدرضا اسحاقی بیان داشت: ارتقای احساس امنیت یکی از دستاوردهای قطعی تعامل بین رسانه و پلیس است .  

 وی همچنین در خصوص فعالیت شبکه های اجتماعی بیان کرد: با توجه به حجم بالای فعالیت شبکه های اجتماعی ضمن اینکه کار اطلاع رسانی راحت تر و سریعتر انجام می شود اما از سوی دیگر امکان سوءاستفاده برای حریفان بیشتر می شود.
فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: رقیبان نظام سعی می کنند در سریعترین زمان ممکن افکار عمومی را تحت تاثیر قرار دهند ولی خبرنگاران باید این اقدامات را خنثی کنند و باید در این مسیر آماده تر شویم .
اسحاقی با بیان اینکه محور آگاهی بخشی اخلاق محوری است، گفت: تنویر افکار عمومی و شفاف سازی رسالت خبرنگار است و خوشبختانه درگیری های بی جهت و هدر رفت انرژی را در این خصوص شاهد نبودیم بلکه رفتار خبرنگاران در این مسیر متوازن بود.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان نیز در این نشست با تقدیر از فعالیت پلیس در خوزستان، تعامل بین پلیس و رسانه را مثبت ارزیابی کرد .
فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان هرساله به مناسبت روز خبرنگار از خبرنگاران حوزه نیروی انتظامی تقدیر می کند.
انتهای پیام/م
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.