سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: بدون شک تیم فوتبال گسترش فولاد با ارائه بازی خوب برابر پرسپولیس امتیاز کامل بازی را به خود اختصاص می دهد.

شکست پرسپولیس دور از انتظار نیست/ هدف کلان مسئولان گسترش کسب سهمیه آسیایی است
حسن آذرنیا در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فو‌تسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار تیمش مقابل پرسپولیس تهران اظهار کرد: تیم فوتبال پرسپولیس تهران با آوردن برانکو سرمربی این تیم به تحول تاکتیکی و تکنیکی رسیده است. این تیم در دو بازی گذشته کیفیت فنی خود را نشان داده است و ما نیز در این هفته با انجام تمرینات مناسب به برد در این دیدار آماده شده‌ایم.

وی در ادامه افزود: بازی پرسپولیس را در دو دیدار گذشته مورد آنالیز قرار داده‌ایم و با شناختی که از تیم پرسپولیس و گسترش داریم برد در برابر این تیم دور از دسترس نیست.

آذرنیا‌ ادامه داد: ما در دیدار گذشته که برابر ماشین‌سازی به میدان رفته‌بودیم از هر لحاظ می‌توانستیم برتر میدان باشیم اما قسمت بود که به تساوی دست یابیم.

سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز از خط دروازه تیمش به عنوان نقطه قوت گسترش فولاد در دیدارهای برگزار شده نام برد و تصریح کرد: شما می‌دانید ما در دیدارهای برگزار شده گلی دریافت نکردیم که از دلایل قوت آن  می‌توان به سه دیدار در ترکیه و دو دیدار در جام شهدا و دیداری با تیم اشنویه اشاره کرد که با این اوصاف خط دروازه تیم عنوان مستحکم‌ترین دروازه را به خود اختصاص ی دهد.

وی اضافه کرد: تیم گسترش با درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان به هدف والای خود که برتری در برابر حریفان است دست می‌یابد تیم ما با برنامه‌ریزی اصولی و انجام تمرینات برای برد در زمین بنیان دیزل به میدان می‌رود.

آذرنیا در خصوص هدف‌گذاری مسئولان باشگاه گسترش فولاد نیز تصریح کرد: در واقع هدف اولیه بدست آوردن جایگاه ششمی لیگ برتر است اما هدف‌گذاری پایانی مسئولان باشگاه رسیدن به جایگاه نخستین لیگ و کسب سهمیه آسیایی است.

سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد بیان کرد: تیم گسترش از لحاظ روحی، روانی، بدنی با تمهیدات کادر فنی آماده رویارویی برابر پرسپولیس است.

وی در پایان یادآور شد: امیدوارم تیم فوتبال گسترش فولاد با برد برابر پرسپولیس ضمن بدست آوردن سه امتیاز، اندوخته‌های امتیازی‌‌‌اش را به عدد 5 رسانده و به ارتقا جایگاه جدولی در لیگ شانزدهم و شاد کردن دل هواداران تبریزی برسد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار