دونده 100متر المپیکی کشورمان گفت: مشکل ممنوع الخروجی ام با پرداخت 3 میلیون تومان حل شد اکنون بدون هیچ دغدغه ای می توانم همراه کاروان دو و میدانی عازم بازی های المپیک 2016 شوم.

رضا قاسمی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهارکرد: مشکل ممنوع الخروجی ام با پرداخت 3 میلیون تومان حل شد اکنون بدون هیچ دغدغه ای می توانم همراه کاروان دو و میدانی عازم بازی های المپیک 2016 شوم.

وی ادامه داد: مسئولان دو و میدانی اقدامی برای حل مشکل مالیاتی من نکردند و به تنهایی و با پولی که در مراسم بدرقه المپیکی ها از رییس جمهور دریافت کردم بدهی مالیاتی خود را پرداخت کردم.

دونده 100متر المپیکی کشورمان گفت: من فردا از اصفهان راهی تهران می شوم تا در مراسم بدرقه کاروان دو و میدانی شرکت کنم به نظرم برگزاری این مراسم در بالابردن روحیه دو و میدانی کاران کمک به سزایی می کند.

وی درباره وضعیت آمادگی خود در بازی های المپیک تصریح کرد: تمرینات خوبی پشت سر گذاشته و آماده رقابت با حریفان قدرتمند خود هستم هم چنین هیچ ترس و واهمه ای از بزرگان این رشته ندارم با آمادگی  100درصد به مصاف رقبای خود می روم.

قهرمان آسیا درباره عملکرد کاروان دو و میدانی ایران در المپیک ریو پاسخ داد: امیدوارم ورزشکاران عملکرد خوبی را ارائه دهند البته امکان کسب مدال در این رقابت ها برای دو و میدانی کاران ضعیف است.

قاسمی در پایان یاد آورشد: امکانات فدراسیون دو ومیدانی ضعیف است امیدوارم در آینده رسیدگی به این رشته پایه و مادر در کشور بیشتر شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار