رییس سازمان صنعت،معدن وتجارت جنوب استان کرمان گفت:مجوز احداث 3 سیلو با ظرفیت 30 هزار تن در شهرستان های فاریاب، قلعه گنج و رودبارجنوب صادر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، اسکندری افزود:زمین مورد نیاز این طرح ها به سرمایه گذاران بخش خصوصی واگذار و عملیات احداث این سیلوها از امروز آغاز شد.

وی بیان کرد: کار ساخت واجرای طرح سیلوهای ذخیره غلات در جنوب کرمان با سرمایه گذاری 50 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی اجرا خواهند شد.

اسکندری با اشاره به پتانسیل های کشاورزی جنوب کرمان بویژه در زمینه غلات گفت: جنوب کرمان با تولید بیش از 285 هزار تن غلات به این سیلوها نیاز ضروری دارد که با بهره برداری از طرح سیلوهای ذخیره غلات در جنوب کرمان مشکل تحویل وحمل غلات به ویژه گندم در این شهرستانها حل خواهد شد و برای 35 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی می شود.

اسکندری خاطرنشان کرد: فقط یک سیلوی ذخیره غلات در جنوب کرمان و در شهرستان جیرفت وجود دارد که در فصل تولید به علت حجم بالای محصولات پاسخگوی نیازهای کشاورزان جنوب این استان نیست.

وی گفت: احداث صنایع مرتبط با محصولات کشاورزی، توزیع متوازن صنعت در تمام مناطق و ساخت سیلوهای نگهداری غلات از استراتژی های سازمان صنعت، معدن و تجارت در منطقه جنوب کرمان است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: افزایش ، سیلو ، جنوب ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.