معاون اول رئیس جمهور گفت:برخی یادشان رفته چگونه منابع کشور را هدر دادند.

روحانی مظلوم است/ برخی یادشان رفته چگونه منابع کشور را هدر دادندبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور عصر امروز در نشست استانداران سراسر کشور با وزیر کشور اظهار داشت: آخر همین هفته نشست استانداران با هیئت دولت را داریم تا روال اداری کشور که در مسیر خوبی قرار گرفته را به سرعت به پیش ببریم.

وی در ادامه با بیان اینکه دولت روحانی و شخص آقای روحانی جز مظلوم ترین روسای جمهور تاریخ ایران به حساب می آید گفت: این نوع رئیس جمهور را مورد تهاجم قرار دادن، در تاریخ جمهوری اسلامی کم سابقه یا بی سابقه است.

جهانگیری ادامه داد: اگر بحث انتخابات را دارند، انتخابات جای خود است. رقبا بیایند هر طور که می خواهند اظهار نظر کنند و قاضی اصلی هم مردم هستند که رای خود را به صندوق می اندازند.

وی با اشاره به تخریب علیه رئیس جمهور گفت: شخصی که روحانی، مجتهد، عضو مجلس خبرگان رهبری و به مدت 24سال نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی بود، حرف های بد و سخیفی علیه او زده می شود.  

جهانگیری ادامه داد: ما داریم نجابت می کنیم و نمی گوییم که این آقایان چه شرایطی را برای کشور ایجاد کردند. آن ها دارند طلب کار می شوند؛ انگار یادشان رفته که چه هجمی از منابع دست شان بود و آن را هدر دادند و در نهایت چه رکود تورمی بی سابقه ای را بر کشور حاکم کردند. 

وی افزود: انگار یادشان رفته که چه فضای سیاسی را در داخل کشور ایجاد کردند؛ دو نفر که با هم برادر بودند و در دوران انقلاب در یک جبهه بودند، رو به روی هم قرار گرفتند و ستون های انقلاب را رو در روی هم قرار دادند.

وی با بیان اینکه روابط قوای سه گانه برادرانه و همراه با رفاقت است اظهار داشت: دیگر شنیده نمی شود که در دولت علیه مجلس صحبت شود. ممکن است که در موارد جزئی و خاص اختلاف نظری وجود داشته باشد اما در نشست های مشترک سران سه قوه درباره امور تصمیم گیری می شود. 

جهانگیری با بیان اینکه بزرگ ترین پروژه تاریخی ایران در فضای بین المللی با مدیریتی صحیح با سرانجام رسید گفت: ممکن است که غربی ها بر اساس روش استکباری خود، در جاهایی زیاده روی کنند و به تعهدات خود عمل نکنند؛ در چنین شرایطی مقام معظم رهبری به موقع تذکر می دهند. 

وی با بیان اینکه تبعیت دولت یازدهم از مقام معظم رهبری بدون اقرار بی نظیر است گفت: تصمیم گیری درون دولت با رئیس جمهور است. ما خوشحال می شویم اگر در جاهایی از مسیر فاصله می گیریم، مقام معظم رهبری ما را با مسیری که باید برگشت داشته باشد، برمی گردانند. 

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه حاضر نیستیم هزینه ای روی دوش رهبری بگذاریم تصریح کرد: مسئولیت کلیه تصمیماتی که در دولت گرفته می شود، بر عهده خود دولت است و قرار نیست هزینه ای روی دوش رهبری قرار بگیرد. 

وی ادامه داد: اگر در جاهایی موفقیتی به دست می آید برای نظام جمهوری اسلامی است و اگر در مواردی نواقصی هست، دولت با کمال شجاعت مسئولیت را قبول می کند. 

جهانگیری با تصریح این نکته که بسیاری از موانع با برجام برطرف شده است گفت: میزان صادرات نفت ما نسبت به مدت مشابه سال گذشته 2.2برابر بیشتر شده است. ثباتی در روابط ما با دنیا تعریف شده است؛ هر کسی با ما خوب کار کند از موضع عزت برخورد می کنیم و هر کسی هم بخواهد طاقچه بالا بگذارد، با او مقابله می کنیم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۸:۲۳ ۱۷ مرداد ۱۳۹۵
همه مظلوم هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۴ ۱۷ مرداد ۱۳۹۵
قدر زحمات آقای روحانی را میدانیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
بیشترین ظلم را فریدون به او کرده است
آخرین اخبار