رئیس هیئت تکواندو آذربایجان شرقی از راهیابی 5 تکواندوکار نوجوان آذربایجان شرقی به اردوی تیم ملی تکواندو خبر داد.

به گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛جعفر رنجبر پور گفت:عرفان ناظمی در وزن هشتم و امیر محمد بخشی در وزن ششم با سرمربیگری حسن فلاح  و سرپرستی فرزاد عبدالهی توانستند با شکست حریفان خود افزون بر کسب مدال طلا مسابقات انتخابی،جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کنند.

وی اظهار کرد:محمد زنبقی در وزن نهم،یاسین حسین زاده در وزن سوم با کسب مدال نقره و علی نافع در وزن دهم با کسب مدال برنز دیگر تکواندوکاران استان هستند که در اردوی تیم ملی تکواندو کشور حضور خواهند داشت.

رئیس هیئت تکواندو آذربایجان شرقی برگزاری منظم اردوهای امادگی در تمامی رده های سنی و برگزری لیگ استانی را از برنامه های این هیئت برای افزایش آمادگی تکواندوکارن آذربایجان شرقی اعلام کرد.
وی تصریح کرد:درصورت تامین هزینه های برگزاری اردوهای آمادگی تکواندوکاران این استان تونایی کسب مدل های برتر کشوری را درا می باشند  و نبود حمایت های مالی کافی را اصلی ترین مشکل پیش روی ورزش قهرمانی تکواندوی استان اعلام کرد.
تکواندوکاران منتخب شرکت کننده در اردوی تیم ملی به مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان که امسال در  کشور کانادا برگزار خواهد شد راه خواهند یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.