رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان زنجان از افزایش برنامه سفر سفرای خارجی به استان زنجان خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛نظری افزود : در حال حاضر برنامه ریزی های گستره برای حضور سفرا و هیئت های اقتصادی و تجاری به استان زنجان صورت گرفته است و در آینده نزدیک شاهد حضور هیئت های مختلف تجاری خارجی در استان خواهیم بود.

وی ادامه داد : در ارتباط با شرایط پسابرجام طی رایزنی‌هایی که با نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار زنجان داشتیم، مقرر شده است در آینده نزدیک از دکتر سیدعباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه و در صورت هماهنگی برنامه ها از دکتر جواد ظریف؛ وزیر امور خارجه جهت حضور در این استان دعوت به عمل آید.

نظری اضافه کرد : در اواخر شهریور و اوایل مهرماه سفرای کشورهای نروژ و ایتالیا از این استان بازدبد به عمل خواهند آورد که امیدواریم این دیدارها زمینه‌ساز بروز تحولات اقتصادی در استان باشد.

رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در زنجان با اشاره به برنامه دیدار یک گروه ۱۳ نفره از سفرای جنوب شرق آسیا از استان، گفت: همچنین در شهریورماه تعداد ۱۰ نفر از اعضای کشورهای اکو میهمان مردم استان زنجان خواهند بود که امیدواریم این برنامه همزمان با جشنواره ملی آش ایرانی صورت پذیرد.

نظری از اعزام یک هیئت تجاری ـ اقتصادی ۲۰ نفره از اتاق بازرگانی استان به کشورهای فنلاند و استونی خبر داد و اظهار داشت : این سفر در راستای سفر سفیر این فنلاند به زنجان و بازدید از بخش‌های مختلف اقتصادی و فرهنگی استان صورت می گیرد .

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.