سمانه پاکدل بازیگر مجموعه تلویزیونی «دلنوازان»، از دلایل کم کاری خود و نقش موثر خبرنگاران در حرفه کاری‌اش گفت.

سمانه پاکدل بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با تبریک روز خبرنگار به تمامی اهالی رسانه، پیرامون رابطه خودش با خبرنگاران گفت: شما نقش بسیار تاثیر‌گذاری را در منتشر کردن خبر دارید و من همیشه و همه جا از شما راضی بودم. واقعا خسته نباشید. امیدوارم آدم‌ها با صداقتی که کار می‌کنند، اخبار را هم با همان صداقت بازگو کنند.

وی ادامه داد: در واقع شما خبرنگاران نقش بسزایی را ایفا می‌کنید و این زبان قلم شماست که برای ما موثر است. در بین دوستان خیلی از همکاران هستند که بنا به دلایلی از ویرایش و یا متن و تیتر خبرها ناراضی هستند و یا به شیطنت های خبری خبرنگاران برخورده‌اند.

بازیگر سریال «دلنوازان» بیان کرد: امیدوارم با در نظر گرفتن جنبه های فرهنگ ایرانی قلم شما خبرنگاران سلامت باشد. ممنونم که همیشه تمامی اخبار را به روشنی و درستی و همان گونه که بیان می شود، بیان می کنید. البته همیشه در حرفه شما اخبار زرد بوده است اما هیچ وقت مربوط به خبرگزاری و رسانه نیست.

پاکدل با بیان خاطره‌ای از مصاحبه با یکی از مجلات هفتگی عنوان کرد: بعد از بازی در سریال «دلنوازان» و بعد از یک سال از من و خانم قریشی برای مصاحبه و عکس روی جلد مجله دعوت کردند. ما هم به رسم ادب در دفتر آنها حاضر شدیم و مدتها بعد مجله با عکس بیرون آمد، اما عکس مناسبی نبود. یک هم بار برای یکی دیگر از مجلات با خانواده دعوتم کردند اما عکس به جای اینکه روی صفحه کار شود، در بین صفحات درج شد و مدتها بعد آن مجله از دل من درآورد.

وی افزود: اصولا در این سالهایی که کار می کنم، اتفاق عجیب و یا حاشیه ای از جانب خبرنگاران برای من درست نشده است. در اصل حاشیه ای نداشتم و دنبال حاشیه نبوده ام.

پاکدل در پایان از دلایل کم کاری این روزهایش توضیح داد: در دوره هایی آدم باید در انتخاب های خود کمی هوشمندانه تصمیم بگیرد. من دو سال است که کار نکردم. قرار بود در سریال سیروس مقدم در مجموعه تلویزیونی «علی البدل» بازی کنم اما این روزها در وهله اول منتظر یک فیلمنامه خوب، کارگردان، کار و اثر خوب هستم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.