روابط عمومی قرارگاه منطقه ای شمالشرق ارتش در پیامی روز خبرنگاررا به رسانه های جمعی خراسان رضوی تبریک گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در این پیام آمده است: ن و القلم و ما یسطرون ؛ هفدهم مرداد ماه روز خبر نگار و روز انسانهای وظیفه شناس و سخت کوش است.

طلایه داران عرصه خبر که با طنین حنجره های پاک و تراوش قلم های متعهدشان امواج پر تلاطم آگاهی بخش را در می نوردند تا به ساحل حق طلبی برسند.

طلایه داران راستین خدمت به نظام خبر رسانی در جمهوری اسلامی ایران همواره سعی بر آن داشته اند که با تلاش وافر ، جهان را با هاله ای از قداست در هم آمیزند تا انچه را که عرضه می دارند ارزش خدایی به خود گیرد.

امروز برگ زرینی از تقویم رسانه و فرصتی برای ارج نهادن به تلاش پرچمداران وادی قلم و آگاهی است .

خبرنگاران به راستی تجسم امانت ، مسئولیت، تعهد،دلسوزی و وظیفه اند. خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویر گر زمانه خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست .

این روز یادآور حماسه آفرینی های آنهایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند و با خون خود بر برگه های اعلام نوشتند یاد و خاطره ی شهیدان خبر نگار را گرامی می داریم .

روز خبر نگار را به این قشر دلسوز و جسور تبریک عرض نموده و برای تمامی این عزیزان به خصوص خبر نگاران معزز آن رسانه از درگاه خداوند منان آرزوی موفقیت و سلامتی می نماییم .

انتهای پیام//



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.