فرمانده انتظامی شهرستان شيراز از توقيف 200 دستگاه موتورسيكلت متخلف خر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ يوسف ملك زاده گفت: در راستای اجراي طرح ارتقا امنيت اجتماعی با اولويت پاك سازی مناطق جرم خيز و آلوده، ماموران محله سهل آباد شيراز را از لوث خرده فروشان موادمخدر، مزاحمين امنيت و آسايش شهروندان و وسايل نقليه متخلف و مزاحم پاكسازی كردند.
وی اظهار كرد: در اين طرح كه با حضور معاون دادستان شيراز اجرا شد، ماموران موفق شدند ضمن دستگيری 4 سارق، يك دستگاه موتورسيكلت سرقتی و دو دستگاه تنه و انجين سرقتی موتور و 40 حلقه لاستيك سرقتی خودرو كشف و 5 خرده فروش موادمخدر را دستگير و از آنها 5 كيلوگرم انواع موادمخدر كشف و متهمان دستگير شده را با تشكيل پرونده به مراجع قضايی معرفی كنند.
فرمانده انتظامی شهرستان شيراز توقيف 200 دستگاه موتورسيكلت متخلف، مزاحم و مخل نظم، امنيت و آسايش شهروندان را از ديگر نتايج اجرای اين طرح برشمرد و گفت: اين متورسيكلت ها جهت اعمال قانون به پاركينگ منتقل شدند.
سرهنگ ملك زاده با اشاره به ابراز رضايت اهالی محل از اجرای اين طرح گفت: به منظور افزايش ضريب امنيتی، نا امن كردن محله های جرم خيز و پيشگيری از سوء استفاده احتمالی مجرمان و بزه كاران و برخورد با خرده فروشان موادمخدر، اين طرح با جديدت و به صورت مستمر در شيراز اجرا می شود.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار