۲۰۰ دانشجوی دختر و پسر بسیجی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در پنجمین دوره معرفتی‌بصیرتی بشارت در مشهد مقدس شرکت می نمایند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز ، با اشاره به اجرای طرح بشارت برای 200 دانشجوی این دانشگاه، اظهار کرد: در این طرح ابزارهای موردنیاز عرصه نبرد امروز از خداشناسی و معرفت‌شناسی تا مسائل سیاسی و اخلاقی موردنظر قرار می‌گیرد.

 احسان ری‌شهری با بیان این‌که کارگاه‌های آموزشی این طرح در سه سطح ویژه دانشجویان دختر و پسر برگزار می‌شوند، گفت: در بخش دانشجویان دختر در سطح یک کلاس‌های خداشناسی، انسان، راه و راهنماشناسی در سطح 2 فلسفه، حقوق و فلسفه سیاسی اسلام و در سطح سه غرب‌شناسی، روش تحلیل سیاسی، اقتصاد مقاومتی و جریان‌شناسی ارائه می‌شود.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز ادامه داد: همچنین در سطح یک آموزش‌های دانشجویان پسر کلاس‌های جاذبه و دافعه، خدا در زندگی انسان، ۴۰ تدبیر و مدیریت تطبیقی و در سطح 2 و سه دروس طرح تحول اندیشه اسلامی، اخلاق در تشکیلات، ۴۰ تدبیر و مدیریت تشکیلات ارائه خواهد شد.

ری‌شهری با بیان این‌که این طرح برای پنجمین سال متوالی برگزار می‌شود، عنوان کرد: دوره معرفتی‌بصیرتی بشارت با حضور ۲۰۰ دانشجوی دختر و پسر بسیجی این دانشگاه از ۱۴ مردادماه آغاز شده و تا بیست‌وپنجم این ماه در مشهد مقدس ادامه خواهد داشت.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.