ارومیه؛

تاکید بر همکاری های مشترک در حوزه کار و تولید

تاکید بر همکاری های مشترک در حوزه کار و تولید در دیدار مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی با نماینده اتاق بازرگانی ترکیه

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی در دیدار با ارکات تمیز نماینده اتاق بازرگانی ترکیه و بزرگترین نمایشگاه صنعتی منطقه "تیوب"بر افزایش همکاری های مشترک بین دو کشور تاکید کرد.

نقی زاده گفت: در سایه انقلاب اسلامی ایران که به رهبری حضرت امام خمینی (ره) به بار نشست و در سایه رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری و به برکت خون هزاران شهید گلگون کفن امروز ایران اسلامی به منطقه امنی جهت حضور سرمایه داران کشور های جهان تبدیل شده است تا با همکاری متخصصان ایرانی قدم های موثری در جهت تولید و پیشرفت علوم مختلف بردارند.

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: اینجانب به عنوان نماینده وزیر محترم تعاون،کار و رفاه اجتماعی در دولت تدبیر و امید از طرف جمهوری اسلامی ایران برای پذیرش سرمایه گذاران ترک، تبادل مربی آموزشی ، تبادل کارگر ماهر و برگزاری نمایشگاههای مشترک با کشور ترکیه اعلام آمادگی می کنم.

نقی زاده ضمن اعلام آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای راه اندازی کاریابی غیر دولتی در ترکیه افزود: بحمدلله ما در بسیاری از کشور های اروپایی وابسته کار داریم و در تلاشیم که یک مرکز کاریابی را در کشور ترکیه ایجاد کنیم .

وی ضمن تاکید مجدد بر همکاری مشترک بین دو کشور ،حوزه کشاورزی و صنعت گردشگری و توریسم را از جمله حوزه های مستعد برای همکاری مشترک عنوان کرد و گفت: این همکاری های مشترک زمینه های بسیار مناسبی برای تبادل اطلاعات میان دو کشور و ایجاد کننده فرصت های شغلی فراوان برای استان های مرزی خواهد بود.

ارکوت تمیز نماینده اتاق بازرگانی ترکیه نیز در این دیدار گفت: ما تجربه های بسیار خوبی از همکاری مشترک با ایران داریم و امیدواریم بتوانیم این همکاری ها را در زمینه های مختلف توسعه دهیم و از مزایای این توسعه هر دو کشور بهره مند شوند.

انتهای پیام/س

برچسب ها: کار ، تولید ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.