رئیس کلانتری 127 نارمک از دستگیری دزد خانه های محله نارمک پایتخت در حین سرقت خبر داد.

بازداشت دزد خانه‌های محله نارمک سر بزنگاه/اظهارات ضد و نقیض سارق برای فریب مامورانسرهنگ جلینی، رئیس کلانتری 127 نارمک در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،در تشریح جزییات خبر دستگیری دزد حرفه‌ای خانه‌های محله نارمک گفت: با شکايت های متعدد شهروندان ساکن اين محدوده در خصوص وقوع سرقت های منزل، تيم های عملياتی اين کلانتری برای شناسايی و بازداشت متهم يا متهمان ضمن بررسی مناطق جرم خيز و محل هايی که امکان حضور سارقان وجود داشت، اقدام به گشتزنی در محدوده های مذکور کردند.

وی افزود: گشتزنی ها ادامه داشت تا اینکه شب گذشته مأموران انتظامی این کلانتری، در یکی از خيابان های این محله مردی را که در حال بالا رفتن از دیوار یک خانه بود، مشاهده کرده و برای دستگیری وی وارد عمل شدند.

رئیس کلانتری 127 نارمک افزود: متهم با ديدن مأموران ترسيده و دستپاچه شده و سعی داشت با اظهارات ضد و نقيض خود را بيگناه جلوه دهد اما با توجه به وضعيت موجود چاره ای جز اعتراف نداشته و در همان محل به جرم خود مبنی بر سرقت از منزل اعتراف کرد.

سرهنگ جلینی اظهار داشت: در نهایت متهم به کلانتری منتقل شده و در بازجويی های انجام شده به چندين فقره سرقت منزل پیش از دستگیری اقرار و گفت قصد سرقت از این خانه را داشته که پلیس رسیده و او را دستگیر کرده است.

گفتنی است، وجوه نقد و اموال مسروقه که از خانه های قبلی به سرقت برده بود پس از بازرسی از وسایل وی کشف و به مالباختگان مسترد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
درود خداوند بر نیروی انتظامی بزرگ ایشالله همیشه سالم باشید .
آخرین اخبار