مديرعامل شركت بهره برداری مترو تهران خبر داد

آمادگی مترو تهران برای احداث مهدكودك در ايستگاه های مترو

مديرعامل شركت بهره برداری مترو تهران از آمادگی اين شركت برای مشاركت با سازمان بهزيستی كشور جهت احداث مهدكودك در ايستگاه های مترو خبر داد.

آمادگی مترو تهران برای احداث مهدكودك در ايستگاه های متروبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد احمدی بافنده با بیان اینکه تعداد زيادی از زنان كشور در حال حاضر دانشجو و يا شاغل هستند و هر روز با مترو به محل فعاليت خود تردد می كنند، اظهار داشت: مترو در خط پنج ميزبان بانوان زيادی است كه از استان البرز برای تحصيل و كار به تهران می آيند و اگر امكاناتی برای فرزندان آنان در مترو وجود داشته باشد، تردد و فعالیت آنان به محل كار و تحصيل تسهيل و راحت می شود.

وی با اشاره به اينكه مترو تهران آمادگی احداث مهدهای كودك با شرايط مختلف در ايستگاه های پرتردد مترو را دارد، افزود: اگر سازمان بهزيستی كشور تمايل به مشاركت با شرکت مترو در اين زمينه داشته باشد، می توانيم با اين كار فرصت های برابری برای زنان در زمينه شغلی و تحصيلی فراهم آوريم.

به گفته احمدی بافنده پيش از اين ساخت و بهره برداری اتاق های مادر و كودك در ايستگاه های مترو از جمله برنامه های شركت بهره برداری مترو در زمينه تكريم فرزند آوری و ارائه امكانات رفاهی به مادران و كودكان بوده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار