نشست هنرمندان کمپین مدافع حرم، خادمان حرم رضوی و هنرمندان بسیجی امشب در یزد برگزارمی شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از یزد؛ رییس انجمن اوج هنر بسیج هنرمندان یزد گفت : امشب در هجدهمین همایش فصلی اوج هنر استان یزد، اعضای پویش بزرگ هنرمندان مدافع حرم همراه با خادمان حرم رضوی مشارکت دارند.

عالیه مهرابی رییس انجمن اوج هنر شعر بسیج هنرمندان یزد افزود : هجدهمین همایش فصلی اوج هنر و دومین گردهمایی بزرگ هنرمندان مدافع حرم امشب بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

وی افزود : در این همایش که با توجه به قرار گرفتن در هفته کرامت، خادمان حرم رضوی نیز مهمان این همایش باشکوه خواهند بود؛ شرکت کنندگان را از فضای معنوی ایجاد شده بهره مند می شوند.

وی که مدیر اجرایی پویش بزرگ هنرمندان مدافع حرم را نیز عهده دار است گفت : اجتماع هنرمندان این پویش برای دومین بار برگزار می شود که با هماهنگی های انجام شده و برای کیفیت بخشی به آن، همزمان و با مشارکت دبیرخانه هجدهمین همایش فصلی اوج هنر در یزد امشب میزبان علاقه مندان خواهیم بود.

مهرابی اهم برنامه های این همایش بزرگ را شامل شعرخوانی شاعران، اجرای دو قطعه موسیقی، اجرای گروه سرود،  اجرای زنده هنرمندان رشته های گرافیگ , نقاشی و خوشنویسی، جشن تولد هنرمندان متولد تابستان و برنامه های متنوع در دهه کرامت با محوریت موضوعی شور حسینی حجاب زینبی برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد : این همایش به همت سازمان بسیج هنرمندان استان و با همراهی و مشارکت دبیرخانه کانونهای مساجد استان، اداره کل حفظ آثار استان یزد،هیات انصار ولایت یزد و دیگر فعالان فرهنگی برگزار می شود.

لازم به ذکر است: زمان و مکان برگزاری این همایش، امشب دوشنبه 18 مرداد ساعت 20:30 همراه با اقامه نماز اعلام شده است.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار