یاسوج؛

یاسوج میزبان پرچم مقدس حرم رضوی

رابط کاروان فرهنگی «زیر سایه خورشید» در کهگیلویه و بویراحمد گفت: یاسوج 19 مرداد ماه میزبان حاملان پرچم رضوی خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ یحیی فرزامی گفت : دهه کرامت از 14 مرداد همزمان با میلاد حضرت معصومه(س) آغاز و تا 24 مرداد ماه، میلاد امام رضا(ع) ادامه دارد.

رابط کاروان فرهنگی زیر سایه خورشید در یاسوج با بیان اینکه این دهه مبارک به نام دهه کرامت نامگذاری شده است، افزود: باید از این فرصت استفاده کرده و جهت تبلیغ و ترویج فرهنگ رضوی و ائمه اطهار (ع) از آن بهره کافی برد.

وی حضور خدام شمس‌الشموس با نام کاروان فرهنگی «زیر سایه خورشید» در استان‌ها را یکی از ویژه برنامه‌های این دهه عنوان کرد و بیان داشت: با حضور این کاروان در میان مردم ضمن برگزاری جشن‌های مردمی، از برکات خادمان و مداحان رضوی نیز بهره‌مند می‌شویم.

این مسؤول فرهنگی و مذهبی از حضور کاروان فرهنگی «زیر سایه خورشید» در مرکز و شهرستان‌های دیگر استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: حدود 5 نفر از خدام، مداحان و مبلغان رضوی با حمل پرچم رضوی مهمان استان ما خواهند بود.

فرزامی تاریخ ورود حاملان پرچم رضوی به استان را سه شنبه 19 مرداد ماه عنوان کرد و گفت: این مهمانان ابتدا وارد یاسوج، مرکز استان شده و مراسم استقبال از آنها چهارشنبه 20 مرداد، ساعت 20:30 شب در پارک ساحلی یاسوج برگزار خواهد شد.

رابط کاروان فرهنگی زیر سایه خورشید در یاسوج، با بیان اینکه این کاروان تا یکشنبه، 24 مرداد ماه، همزمان با میلاد با سعادت امام رضا (ع) در استان حضور دارند، گفت: جشن ویژه مهمانان رضوی، شنبه 23 مرداد، ساعت 9 شب در پارک ساحلی یاسوج برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امسال سومین سال حضور حاملان پرچم رضوی در استان است، گفت: طی روزهایی که کاروان فرهنگی زیر سایه خورشید در استان حضور دارند به شهرستان دیگر استان نیز سفر کرده و برنامه‌های فرهنگی و مذهبی متعددی برای این چند روز تدارک دیده شده است.

این مسؤول فرهنگی تصریح کرد: کاروان فرهنگی «زیر سایه خورشید» از حرم مقدس رضوی به تمامی استان‌های کشور اعزام و برنامه‌های ویژه‌ای به مناسبت دهه کرامت با حضور آن‌ها برگزار می‌شود.

فرزامی یادآور شد: این کاروان فرهنگی در دهه کرامت نه تنها به تمامی استان‌های کشور بلکه به 15 کشور خارجی نیز سفر کرده و ضمن برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت به توسعه، ترویج و تبلیغ فرهنگ ائمه اطهار(ع) می‌پردازند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.