سرپرست جدید باشگاه استقلال گفت:من 25 سال سابقه ورزشی در فوتبال و فوتسال دارم و خوشحالم در نهایت یک مدیر فوتبالی به استقلال اضافه شد.

افتخاری:کماکان در فوتسال می مانم/خوشحالم که بالاخره یک فوتبالی در ورزش آمدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان رضا افتخاری سرپرست جدید باشگاه استقلال گفت:من 25 سال سابقه ورزشی در فوتبال و فوتسال دارم و خوشحالم در نهایت یک مدیر فوتبالی به استقلال اضافه شد. 

وی ادامه داد: امیدوارم بتوانم تمام تجربیاتم را برای این تیم بگذارم و به نظر من این باشگاه باید از زیر ساخت درست شود و کار خود را آغاز کند همچنین امیدوارم تیم خوبی را با کمک و همدلی یکدیگر بسازیم البته خوب بودن استقلال تنها به این بستگی دارد که صبور باشیم ومن از تمام هواداران استقلال می‌خواهم صبور باشند تا دست در دست یکدیگر بتوانیم کارها را انجام دهیم اما باید بدانیم که یک روزه نمی توان معجزه کرد.

افتخاری ادامه داد: قرار است بعداز ظهر امروز جلسه ای با کادر فنی داشته باشم  و‌ از روند تیمی با خبر و پس از مشورت های لازم با آرامش کارمان را ادامه دهیم.

وی افزود: معتقدم یک مدیر فو‌تبالی باید از تجربیات پیشکسوتان و زیر‌ساخت ها استفاده کند و باید بگویم استقلال پتانسیل لازم برای رسیدن به درجات بالاتر را دارد و امیدوارم با حضور در باشگاه بتوانیم روند رو به رشدی داشته باشیم و کارها را به خوبی انجام دهیم.

درخصوص جلسه با حامی مالی اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی را با حامی مالی برگزار کردیم و بهتر است بگویم حامی مالی باید به دنبال ما باشد و این امیدواری را میدهم که در حداقل زمان پول به باشگاه تزریق می شود و من هم از امروز در باشگاه حضور پیدا کردم و جلسه معارفه هم برگزار شد و تا حدودی از اوضاع باشگاه با خبر شدم.

سرپرست جدید باشگاه استقلال در پایان در خصوص حضورش در فوتسال و استقلال گفت:با توجه به حضور فوتسال در جام جهانی باید بگویم که کماکان در فوتسال هستم و مدیریت می کنم چرا که حیف است بخواهم در این برهه زمانی از فوتسال کنار بروم و با وجود برنامه ریزی های صورت گرفته امیدوارم فوتسال موفق باشد .تمام تلاشم را به کار می گیرم تا استقلال و فوتسال روزهای خوبی را در پیش داشته باشند.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
علی منصور مونده تیمشو برای فرار از قعر جدول آماده کنه یا ستاره چهارم آسیایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
احتمالا آقای افتخاری به دنبال این هست که استقلالی ها پس از کسب ستاره چهارم در آسیا در لیگ قهرمانان اروپا شرکت کند بتواند در میان دیگر تیم های مطرح اروپایی مانند رئال مادرید،بارسلونا، بایرن مونیخ یک افتخار به تالار افتخارات این تیم با قهرمانی در اروپا ستاره در کارنامه اضافه شود.
آخرین اخبار