به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.

الیکا عبدالرزاقی تصویری از جشن تولدش در پشت صحنه برنامه " دورهمی " منتشر کرد.

وی نوشت:
هدى جون ايزدى يكى از بهترين نويسنده هاى برنامه ى دورهمى يه كيك خوشمزه براى همه ى مردادياى گروه خريد چه كيكى هم بود جاتون خالى مرسى از اينهمه مهر هدى جان مهربان و مرسى ازهمه ى شما عزيزان كه تولدمو تبريك گفتين و تبريك به همه ى مرداديا و على الخصوص عزيزان در اين عكس سيامك انصارى عزيز آقاى رضايت عزيز و پسر سروش جمشيدى سياوش جان كه جاش تو اين عكس خاليه خلاصه همه مرداديا.

اینستا گردی


رامین رضاییان نوشت:
سلام خيلي دوستون دارم.من يك ماه با او تيم تركيه روزي سه نوبت تمرين ميكردم و بعضي روزها دو نوبت.نمي خوام بدنم از اين آمادگي به دور باشه چون از وقتي برگشتم هر روز تمرين دارم.
يک تمرين خوب با آقاي ديگو مربي خوب تيم ملي ايران كه اين چند وقت كنارم بوده و باهاش تمرين ميكنم تا از شرايط خوب بدني دور نشم.

اینستا گردی


حسام نواب صفوی نوشت:
تا امروز اولين بار است كه ميبينم سياستمداري نشان داده است هنر ميتواند در كنار سياست باشد.در همه جاي دنيا وقتي كسي چهره سياسي به خود ميگيرد هر هنري دارد پنهان ميكند،فكر ميكنم ولاديمير پوتين پيانيست خوبي هم باشد پس ميتوان نتيجه گرفت هنر در كنار سياست هم زيباست .

اینستا گردی


مهدی امینی خوا ه نوشت:
فیلم سینمایی امپراتور که دوازده سال پیش تولید شد ولی به دلایلی مجوز اکران نگرفت ولی ظاهرا بعد این همه سال مشکل داره حل میشه و اماده اکران میشه دوستان عزیزم.

اینستا گردی



الهام حمیدی نوشت:
باید اعتراف کنم متاسفانه بعد این همه کار هیچ دوست خبرنگاری ندارم و نداشتم اما هر وقت که لازم بوده با کمال میل در خدمت اهالی محترم رسانه بوده ام و الحق که این قشر یکی از بهترین ها و زحمتکش ترین ها هستند و نقش عجیبی در اطلاع رسانی صحیح ، معرفی ما و نقد بی جهت برای همه مردم و من دارند باری دیگر روز اهلی قلم و به همه این عزیزان تبریک می گم و آرزو می کنم سال دیگر دوستان رسانه ای زیادی داشته باشم چون قدیما رسم نبود اما انگار الان مده و باید دوست رسانه ای داشته باشی البته که بعضی ها یه تیم و لشگر رسانه ای دارند ، یاد همه شهدای رسانه و عزیزانی که بی ریا جانشان را در این راه از دست دادند بخیر و گرامی باد.

اینستا گردی

ارشا اقدسی نوشت:
تو يه قهرمانى چه از نگاه من ايرانى و غير ايرانى در اين حد.هميشه هستنند كسايى كه از همه جا بى خبرند
ما همه ديدم تو چند سال چطور زحمت كشيديى و عرق ريختى. درد كشيدى و بى خوابى. بى مهرى.چقدر ها بودن كه وظيفه اى كه نسبت به تو داشتن رو حتى انجام ندادن.
اما تو خودتو تا اونجا رسوندى و كم نياوردى چون تو احسان روزبهانى هستى.
ايران منتظر ورود فرزند دليرش هست.

اینستا گردی


امید عالیشاه نوشت:
انشالا هر جا كه هستيد در تمامي مراحل زندگيتون موفق باشيد .دوست داشتم امسالم كنار هم بوديم اما فوتبال بالا پايين زياد داره . دلتنگتونم . سلامت باشيد.


اینستا گردی



مهدی طارمی هم تصویری از کاریکاتورش منتشر کرد.
اینستا گردی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.