پروژه ی احیاء دریاچه ی ارومیه یکی از طرحهای ملی و حساس است،که از سال 92شروع شده وهم اینک ازپیشرفت قابل قبولی برخوردار است.

به گزارش    خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، وهابزاده مدیر کل منابع طبیعی استان با اعلام این مطلب گفت:در راستای تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی در خصوص روند اجرایی پروژه های منابع طبیعی در احیاء دریاچه ی ارومیه با همکاری و سرمایه گذاری ستاد مدیریت بحران استانداری آذربایجان غربی، سه برنامه ی 60 دقیقه ایی با محوریت احیاء دریاچه ارومیه و عملکرد منابع طبیعی تولید و پخش می شود.

وهاب زاده گفت:طرح احیاء دریاچه ی ارومیه در سه شهرستان و 5 نقطه شناسایی شد و تحت عنوان مقابله با کانونهای تولید گرد و غبار و ریزگردها در شهرستانهای ارومیه، سلماس و میاندوآب اجرایی گردید. حوزه عملیاتی این طرح 200 هزار هکتار است که با توجه به مطالعات انجام شده در 47 هزار هکتارآن کانونهای بحرانی تشخیص داده شده که هم اکنون عملیات احیاء در آنها ادامه دارد.

وی افزود : امیدواریم بتوانیم با ساخت برنامه های ترویجی و اطلاع رسانی به موقع، مردم عزیز را در جزئیات این طرح ملی قرار دهیم و همیاری و همراهی مردم عزیز را همچنان بدنبال داشته باشیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.