لرستان؛

آب‌رسانی به 23 روستای لرستان در هفته دولت

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان گفت: آب‌رسانی ۲۳ روستای استان لرستان امسال در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبر نگاران جوان از لرستان؛  علیرضا کاکاوند در جمع خبرنگاران این شهرستان در رابطه با مشکلات اجرایی برخی از پروژه‌های آب‌رسانی استان اظهار داشت: برای اجرای پروژه‌های اجرایی در برخی از شهرستان‌ها مانند خرم‌آباد، دورود، پلدختر، دلفان و کوهدشت مشکلات اجتماعی وجود دارد به‌طوری‌که اهالی روستاهای هم‌جوار مجتمع‌های آب‌رسانی مانع اجرای این پروژه‌ها شده‌اند.
 
وی افزود: برای رفع مشکلات این پروژه‌ها با حضور معاون عمرانی استاندار لرستان و فرماندارهای مناطق جلسه‌ای برگزار و بنا شد مصوبات آن توسط فرمانداران پیگیری شود.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان عنوان کرد: رفع بخشی از این مشکلات بر عهده شرکت آب و فاضلاب روستایی استان است که به‌طور یقین پیگیری می‌شود و امیدواریم با استمرار چنین جلساتی و اجرای کار توسط این شرکت بتوانیم در دهه فجر شاهد اجرای این پروژه‌های مشکل‌دار باشیم.
 
وی بیان کرد: معارضان مانع اجرای مجتمع آب‌رسانی گل زرد در شهرستان کوهدشت شده‌اند درحالی‌که 15 روستای بحرانی و مشکل‌دار در همین منطقه هستند که اگر به نتیجه برسد مشکل آب این روستاها برطرف می‌شود.
 
کاکاوند در رابطه با برنامه‌های اقتصاد مقاومتی حوزه آب و فاضلاب روستایی استان گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی آب‌رسانی به 184 بااعتباری بالغ‌بر 36 میلیارد تومان برنامه‌ریزی‌شده است.
وی بابیان اینکه با اجرای 184 پروژه، 87 هزار نفر از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند، خاطرنشان کرد: آب‌رسانی به 24  روستا هفته گذشته به بهره‌برداری رسید.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان با اشاره به اینکه آب‌رسانی 23 روستا در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: آب‌رسانی حدود 87 روستا در دهه فجر و مابقی تا پایان سال مالی 95 به بهره‌برداری می‌رسد.
 
انتهای پیام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.