رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده گفت: مراسم تجلیل از خبرنگاران و منتخبین دومین جشنواره استانی عکس رضوی در لنده برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ اسماعیل زارعی در لنده ضمن تبریک دهه کرامت و روز خبرنگار گفت: خبرنگاران به عنوان چشمان بینا و آگاه جامعه در راستای توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور در تلاش و تکاپو هستند.

وی افزود: وجود خبرنگاران در عرصه‌های مختلف باعث پویایی و تحرک جامعه و ماندگاری لحظاتی شده که زمینه‌ساز و بسترساز تحول و پیشرفت شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنده تصریح کرد: با توجه به تلاش و زحمات خبرنگاران شهرستان جهت انعکاس اخبار و رویدادها و مناسبت ها و اقدامات فرهنگی و مذهبی و همراهی و هم‌گامی آنها با مسؤولان مراسم تجلیل از خبرنگاران در شهرستان لنده برگزار می‌گردد.

زارعی در ادامه یادآور شد: این تجلیل گامی در جهت گرامیداشت جایگاه خبرنگاران و تقدیر از تلاش آن‌ها برای ثبت و انعکاس لحظاتی است که شاید تکرار آن ممکن نباشد.

وی خاطر نشان کرد: تجلیل از خبرنگاران تشویقی در جهت انعکاس مشکلات و بیان خدمات در جامعه بوده که شاید از دید بسیاری مغفول مانده است؛ حضور خبرنگاران شهرستان لنده تاکنون منشاء تحولات مثبت و رفع مشکلات با درج خبرهای به موقع و تأثیرگذار بوده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به دقت، سرعت و صداقت خبرنگاران در عرصه اطلاع‌رسانی و اخبار اشاره و ادامه داد: تاکنون خبرنگاران شهرستان به خوبی از رسالت خبری خود حراست و نگهداری کردند.

زارعی در ادامه با اشاره به برگزاری دومین جشنواره استانی عکس رضوی افزود: برگزاری این جشنواره در جهت گرامیداشت دهه کرامت و بیان کرامات امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) بوده است.

وی یادآور شد: با توجه به استقبال خوب هنرمندان و فرهنگ‌دوستان در نخستین جشنواره استانی عکس رضوی که در سال 94 برگزار گردید امسال دومین جشنواره با همکاری و همراهی اداره کل و به میزبانی شهرستان لنده برگزار شده است.

زارعی گفت: نکته برجسته و قابل توجه این جشنواره نسبت به جشنواره سال گذشته ارتقاء سطح کیفیت آثار ارسالی بوده است که به نیت نام مقدس امام هشتم به هشت نفر از منتخبین جوایزی اهداء خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: مراسم تجلیل از خبرنگاران و منتخبین دومین جشنواره استانی عکس رضوی امروز سه شنبه در سالن جلسات شکوفه لنده برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.