دانشجویان دانشگاه‌های استان خوزستان با سهمیه ۱۰ کاروان به عتبات کشور عراق اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیر اجرایی عمره و عتبات دانشگاهیان استان خوزستان گفت: ۲۱ مردادماه زمان اعزام نخستین کاروان دانشگاهیان خوزستان به عتبات عراق است که تا کنون جلسه آموزشی کاروان دختران مجرد دانشجو با حضور مدیر کاروان و عوامل ستاد عتبات دانشگاهیان استان در دفتر نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

علیرضا میرسلیم، اظهار کرد: دانشجویان دانشگاه‌های استان خوزستان با سهمیه ۱۰ کاروان به عتبات کشور عراق اعزام می‌شوند.

میرسلیم افزود: کاروان‌های زیارتی استان خوزستان ۴۰ نفری هستند و پس از دو سال کاروان دختران مجرد به استان خوزستان اختصاص داده شد. دانشجویان در این سفر ائمه معصوم(ع) در دو شهر نجف و کربلا و کاظمین را زیارت می‌کنند و در برنامه هایی از قبیل همایش احلی من العسل که در بعثه مقام معظم رهبری در کربلا و نشست های هم اندیشی و مسابقات فرهنگی و... برگزار می‌شود، شرکت خواهند داشت.

وی بیان داشت: همچنین در پایان این جلسه آموزشی بسته های فرهنگی اهدایی ستاد عتبات دانشگاهیان شامل کتاب مفاتیح دانشجویی، فرزانگان حرم، هشت بهشت، چهار فصل عاشقی و یک عدد لوح فشرده نرم افزار شامل برنامه‌های اندرویدی ویژه تلفن همراه زائران و ... به دانشجویان اهداء شد.

میرسلیم عنوان کرد: همچنین دیگر کاروان‌های دانشگاهیان استان خوزستان نیز در بازه زمانی تاریخ‌های ۲۸ مردادماه، ۴ و ۱۱ شهریورماه ویژه دانشجویان و کارکنان متاهل به عتبات کشور عراق اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.