مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت: در چهار ماهه نخست امسال بیش از 678 میلیون دلار کالااز طریق گمرکات و بازارچه های مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر شده است.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ خلیل حیدری گفت:طی این مدت 678 میلیون و 806 هزارو 714 دلار کالا به وزن یک میلیون و846 هزارو170 تن از گمرکات و بازارچه های مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشورصادر شده است.

وی افزود:297 میلیون و 423 هزارو 858 دلار از اینکالاها از گمرکات و بازارچه‌های مرزیاستان شامل گمرکاتکرمانشاه، خسروی، پرویزخان و پاوه و بازارچه های مرزی پرویزخان، شوشمی و شیخ صله به خارج از کشورصادر شده است.

حیدری ادامه داد: سایر گمرکات نیز در این381 میلیون و382 هزار و856 دلار کالا رااز طریق مرزهای استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر کرده‌اند.

عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرکات کود اوره، سیمان، ماست، لوازم خانه داری و پاکیزگی، بستنی، گوجه فرنگی، کیسه خون، رب گوجه فرنگی، شیر وخامه شیر و ظروف ملامین است که به کشور عراق صادر می‌شود.

درچهار ماهه نخست سال 1395 در مجموع از گمرکات استان کرمانشاه به 24 کشور صادرات قطعی صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک کشور به مجموع کشورهای هدف کالاهای صادراتی استان اضافه شده است.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.