گزارش"صحن دلدادگان" رتبه نخست بخش رادیو و تلویزیون جشنواره ملی جلوه هاي فرهنگ رضوي را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،مسول باشگاه خبرنگاران استان سمنان گفت: اثر"صحن دلدادگان" باشگاه خبرنگاران در جشنواره ملي جلوه هاي فرهنگ رضوي در رسانه ها شركت كرد و تواست رتبه نخست در بخش توليدات تلويزيوني و راديويي را از آن خود كند.
مهدی عرب عامری افزود:"صحن دلدادگان"عنوان گزارشی خبري- توليدي است كه شیفتگی و دلدادگی مردم استان سمنان در میزبانی و استقبال از زائران حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در ایام شهادت آن حضرت در مسير جاده اي و ريلي سمنان -مشهد را به تصویر می کشد .
عرب عامری با بیان اینکه  خبرنگار و تدوینگر این اثر فاطمه همتی و تصویر بردارآن محمود قوشچی است افزود:اين اثر راديويي و تلويزيوني در مدت زمان دو دقيقه و سي ثانيه توليد شده است.
مسول باشگاه خبرنگاران استان سمنان گفت: امسال ١٣٥٣ اثر به دبیرخانه جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه های کشور، از سری برنامه های موضوعی چهاردهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) ارسال شده است که بر اساس رای هیات داوران خبرنگار باشگاه خبرنگاران استان سمنان رتبه نخست بخش رادیو و تلویزیون این جشنواره را کسب کرد.
 اختتاميه جشنواره جلوه هاي فرهنگ رضوي در رسانه ها،روز پنجشنبه ٢١مرداد در گيلان با معرفي برترين ها به كار خود پايان می دهد و نفرات اول  در بخش هاي مختلف به هجدهمين جشنواره بين المللي امام رضا(ع)راه پيدا خواهند كرد.
انتهاي پيام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.