اهواز؛

تامین امنیت ساحل رودخانه دز

سرهنگ الهامی ازمستقرشدن پاسگاه شناورانتظامی دررودخانه دزخبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،فرمانده انتظامی شهرستان دزفول گفت:با استقرار این پاسگاه تردد قایق ها و هرنوع شناور دیگر در رودخانه دز کنترل می شود.

سرهنگ علی الهامی تامین امنیت اخلاقی را یکی از اولویت های نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود:در این راستا و بر اساس مصوبه شورای فرهنگ عمومی دزفول ساماندهی ساحل رودخانه دز در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد:شهرستان دزفول با وجود رودخانه دز ، ساحل زیبا و نیز بوستان های ساحلی از ظرفیت خوبی در زمینه جذب گردشگر برخوردار است اما نباید اجازه داد عده ای نظم و امنیت اخلاقی این شهر را مختل کنند.

سرهنگ الهامی با بیان اینکه تامین امنیت ساحل و رودخانه دز نقش مهمی در درآمد زایی این شهرستان دارد بیان داشت: نیروی انتظامی با استفاده از تجهیزات و امکانات موجود طرح ساماندهی قایق ها و شناورها در رودخانه دز را آغاز کرده است.

 وی خاطرنشان کرد:هفته گذشته مناطق گردشگری دزفول از جمله چال کندی مورد بازدید قرار گرفت و تدابیر لازم برای تامین امنیت اجتماعی و اخلاقی این مناطق در دستور قرار گرفت ضمن اینکه 48 فروند قایق و شناور در رودخانه دز شناسایی شده و برای آنها پلاک صادر گردید تا تردد آنها در رودخانه دز کنترل شود.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول درپایان با اشاره به اینکه تنها چهار نفر از سکانداران قایق های موتوری در رودخانه دز دارای مجوز تردد می باشند گفت : سایر سکانداران قایق های موتوری نیز باید نسبت به اخذ مجوز تردد اقدام کنند در غیر اینصورت از تردد آنها در رودخانه دز جلوگیری خواهد شد.

 انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.