شیراز؛

43 واحد صنعتی فارس از رکود خارج شد

43 واحد صنعتی این استان با دریافت 55 میلیارد تومان تسهیلات بانکی از رکود خارج شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شاپور قنبری مدیر عامل شرکت شهرک‌ های صنعتی فارس گفت: به مناسبت 21 مرداد روز ملی حمایت از صنایع کوچک این واحد ها با توجه به دستور العمل دولت برای برون‌ رفت از رکود واحد های صنعتی در چارچوب اقتصاد مقاومتی در سایت بهین‌ یاب ثبت‌ نام معرفی شده بودند.
وی افزود: این تسهیلات حتی به واحد های صنعتی که بدهی معوقه داشته باشند، پرداخت می‌شود.تاکنون دو هزار و 723 واحد صنعتی فارس در سایت بهین‌ یاب ثبت‌ نام کرده‌اند که 617 واحد از بین آن‌ ها به شعب بانکی معرفی شده‌اند.
قنبری بیان کرد: با دریافت این تسهیلات یک ‌هزار و 801  نفر به سرکار خود بازمی‌گردند. هم‌اکنون 10 درصد واحد های صنعتی این استان در رکود به سر می‌برند.
مدیر عامل شرکت شهرک‌ های صنعتی فارس با بیان اینکه طبق مصوبه شورای تأمین اعتبار قرار است سود بانکی تسهیلات صنایع پنج درصد کاهش یابد افزود: متوسط قیمت واحد ها مترمربعی 60 هزار تومان است اما در برخی شهرستان‌ های این استان، قیمت واحد ها در شهرک‌ های صنعتی مترمربعی 16 هزار و 500 تومان نیز ارائه می‌شود.
قنبری ادامه داد: شرکت شهرک‌ های صنعتی فارس تاکنون پنج هزار و 237 زمین صنعتی در گستره یک‌ هزار و 548 هکتار به متقاضیان واگذار شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس وی با اشاره به 61 شهرک صنعتی در حال اجرا در فارس گفت: هر شهرک صنعتی در این استان در مجموع 25 درصد فضای سبز دارد.
انتهای پیام/ر
برچسب ها: 43 واحد ، صنعتی ، خروج ، رکورد ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار