سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: برای مسابقه والیبال اینجا هستیم نه دعوا، باید جنگ و دعوا را متوقف کنیم.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ، رائول لوزانو در نشست خبری پس از مسابقه تیم های ایران و لهستان اظهار داشت: در مسابقه امروز خیلی بهتر از دیدار با آرژانتین بودیم و حتی دو ست نیز به پیروزی رسیدیم. در ست پنجم هم شرایط کاملا متفاوت بود و برای هر امتیاز جنگیدیم.

وی ادامه داد: بازی خوبی کردیم اما لهستان در ست اول بهتر از ما بازی کرد. در ادامه بهتر شدیم اما در ست آخر لهستان خوب بود و همین مسئله باعث شکست ما شد.

لوزانو درباره درگیری میان بازیکنان دو تیم در پایان مسابقه گفت: باید جنگ و دعوا را متوقف کنیم. این مسابقه والیبال است نه دعوا.

استفان آنتیگا در نشست خبری پس از مسابقه تیم های ایران و لهستان اظهار داشت: این پیروزی برای ما خیلی مهم بود. ایران دفاع خیلی خوبی داشت و ما هم اشتباهاتی داشتیم. بازی امروز خوب بود و از شخصیت و رفتار بازیکنانم خوشحالم.

وی درباره تیم ایران گفت: ایران تیم خوبی دارد و مجبور بودیم برای پیروزی بجنگیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
اینقد سخت بردن که فقط تونستن بافحش دادن خودشونو خالی کنن.....خیلی خیلی متأسفم براشون...درضمن دوست عزیز شمابایدازتیم کشورت دفاع کنی حتی اگه اشتباه دارن .اینجورموقه ها حرفای ما خیلی مهمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
مرگ بر لهستان مرگ بر لهستان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
انصافا بازیکنان ما خیلی مغرورند و زود ناامید میشن بعد اولین لیگ جهانی که رفتن و واقعا در حد توان جنگیدن دیگه من از اینا والیبالی ندیدم..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
واقعا برای لهستانی ها متاسفم که از همون اوایل بازی رفتارهای توهین امیز رو شروع کردند
آخرین اخبار