عضو كميسيون كشاورزی گفت:با وجود انتقاد به دولت، هر گونه توهین به رئیس جمهور را محکوم می‌کنم.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جلال محمودزاده، نماينده مردم مهاباد در نطق میان دستور امروز مجلس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی گفت: پیروی از الگوی برآمده از فرهنگ انقلابی و اسلامی را یادآوری می‌کنم تا مجلس و دولت با تمام توان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری گام بردارند.

وی در ادامه اظهار داشت: هر چند که بنده انتقاداتی به عملکرد دولت دارم اما به شدت توهین به رئیس جمهوری که رأی خود را از ملت  و حکم خود را از دستان مبارک مقام معظم رهبری دریافت کرده است را محکوم می‌کنم.

 محمودزاده در خطاب به رئیس جمهور گفت: مردم کرد به خصوص مردم مهاباد با دادن رأی 86 درصدی به شما در انتخابات 92 اعتماد خود را از تفکر اعتدال و تدبیر  اعلام نمودند و در سفر اخیرتان به مهاباد به نحو شایسته از جنابعالی استقبال کردند، شما و مجموعه دولت در این 3 سال خدمت دولت چه قدم مثبتی برای این مردم برداشته‌اید؟!

عضو كميسيون كشاورزی اظهار داشت: با کمال تأسف باید اعلام نمایم پتروشیمی به عنوان تنها طرح احداث شده پس از انقلاب در مهاباد که قرار بود گره‌ای از فاز گسترده بیکاری در مهاباد باز کند، استفاده از نیروهای غیربومی را سرلوحه کارهای خود قرار داده است. جوانان تحصیلکرده مهاباد در پتروشیمی مهاباد کارگری می‌کنند و جوانانی از استان‌های برخوردار با مدارک تحصیلی پایین‌تر در آنجا حکم می‌رانند.

نماينده مردم مهاباد خاطر نشان کرد: به بهانه احیای دریاچه ارومیه دست‌اندرکاران این امر مردم روستا و کشاورزان مهاباد را تحت فشار قرار داده‌اند و بیشتر محصولات کشاورزی مهاباد با تصمیمات غیرکارشناسانه متولیان ستاد احیای دریاچه ارومیه درحال خشک شدن است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار