جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی ماهشهر در رتبه بندی دانشگاه های جهان بهبود یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر گفت: رتبه این دانشگاه در رتبه بندی دانشگاه های جهان 51 درصد نسبت به سال 2015 بهبود یافت.

مازیار نوعی افزود: وبومتریکس شاخصی برای رتبه بندی دانشگاه ها و مراکز آموزشی و تحقیقاتی از لحاظ کمیت، کیفیت و نوع دسترسی است که براساس چهار معیار سایز یا حجم اطلاعات موجود بر روی وب، قابلیت دسترسی، فایل های محتوایی، تعداد مقالات و رتبه های علمی، وب سایت های دانشگاه ها را رتبه بندی می کند.

وی گفت: براساس رتبه بندی جدید وبو متریکس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر با صعود 10 هزار پله ای از رتبه 19 هزار و 300 به رتبه 9 هزار و 538 رشد داشته است.

نوعی افزود: این دانشگاه در رتبه بندی دانشگاه های آزاد خوزستان در رده دوم و در بین کلیه دانشگاه های دولتی و غیر دولتی خوزستان در رتبه چهارم قرار دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر گفت: کاهش هر چه بیشتر رتبه بندی وبومتریکس سهم عمده ای در جذب دانشجویان خارجی دارد و ما را قادر به جذب دانشجو از کشورهای همسایه می کند.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر دارای هشت هزار و 500 دانشجو در 70 رشته گرایش از مقاطع کاردانی تا دکتری است و 120 عضو هیات علمی و 210 کارمند دارد.

پردیس این دانشگاه در شهرستان هندیجان دارای 500 دانشجو است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.