پرداخت ۴۶۴ میلیون تومان مطالبات کشاورزان

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: تاکنون ۴۶۴ میلیون تومان از مطالبات کشاورزان زنجانی بابت خرید گندم پرداخت شده است.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رسول منصوری مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به خرید گندم از کشاورزان زنجانی، افزود: از زمان آغاز خرید گندم تاکنون ۲۸۹ هزار و ۷۰۰ تن گندم از کشاورزان زنجانی خریداری شده است.  
 
وی اظهار کرد: خوشبختانه انبار ۱۴ مرکز خرید گندم در استان زنجان از گندم تکمیل است و تا پایان هفته اوج خرید گندم به اتمام می رسد و تا آخرین زمان که کشاورزان گندم برای فروش داشته باشند شرکت غله آماده خرید گندم آنها است.  
 
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: تاکنون ۴۶۴ میلیون تومان از مطالبات کشاورزان زنجانی بابت خرید گندم پرداخت شده است.  
 
منصوری تاکید کرد: بیشترین تولید گندم در استان زنجان مربوط به شهرستان خدابنده است و ۴۰ درصد گندم در شهرستان خدابنده تولید می‌شود و گندم بسیار مرغوب و با کیفیتی است.  
 
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان به کیفیت گندم تولیدی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: گندم امسال همانند سال گذشته از کیفیت مناسب  و خوبی برخوردار است.
 
منصوری با بیان اینکه خوشبختانه در استان زنجان تولید گندم امسال با توجه به بارش باران بسیار مطلوب بود، افزود:  گندمزارهای استان زنجان ۳۰۵ هزار هکتار است و امسال ۳۵۰ هزار تن گندم از مزارع استان زنجان برداشت‌شده و ۳۰۰ هزار تن هم گندم خریداری می‌شود.
 
منبع:مهر
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.