رییس اداره توزیع و فروش شرکت خدماتی بازرگانی منطقه 6 استان کرمان گفت: نانوایی های استان کرمان امسال 150 میلیون ریال تسهیلات دریافت می کنند.

پرداخت تسهیلات به نانوایی های کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ حجت الله قنبری افزود: تسهیلات واگذاری به نانوایی ها با سود 9 درصد محاسبه می شود.

وی با اشاره به اینکه تعداد تسهیلات بانکی اختصاص یافته به نانوایی ها اندک است ، خاطر نشان کرد: سعی می شود بیشتر به نانوایی های مناطقی که بیشتر به تسهیلات نیاز دارند پرداخت شود.

وی از وجود 100 واحد نانوایی آزادپز در استان کرمان خبرداد و تصریح کرد: اطلاعات مصرف کنندگان آرد از جمله نانوایی های فانتزی، آزادپز و صنعتی به منظور ثبت در سامانه در بانک سپه ثبت می شود.

قنبری یادآورشد: امسال در استان کرمان به طور وسیعی به خودکفایی در تولید گندم رسیدیم به طوری که سال گذشته 150 هزار تن گندم و امسال بیش از 200 هزار تن گندم از کشاورزان این استان خریداری شده است.

وی گفت: گندم تولیدی استان کرمان کیفیت خوبی دارد و نیازی به واردات این محصول به این استان نیست.

قنبری با اشاره به اینکه هدف دوم سند امنیت غذایی استان کرمان ارتقای ناوگان حمل و نقل بود افزود: پیش از این کامیون های که حمل و نقل محصولات کشاورزی از جمله گندم را بر عهده داشتند سایر مواد را نیز حمل می کردند که به بهداشت و سلامت مردم ضرر می رساند.

وی خاطر نشان کرد: کامیون های حمل گندم در استان کرمان در حال حاضر فقط مخصوص حمل گندم است.

قنبری افزود: 7 کارخانه آرد در استان کرمان وجود دارد که از نظر تکنولوژی بهترین هستند و کارخانه آرد توکل رفسنجان یکی از بهترین کارخانه های آرد استان کرمان است.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.