احداث باندهای کندرو می تواند بخش عمده ای از ترافیک محلی،تصادفات و دسترسی های موجود به محور اصلی را کاهش دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،فرزاد دادخواه مدیر راهداری اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان درخصوص اقدامات انجام شده برای ایمن سازی محور آزادگان اصفهان اظهار کرد: آزاد راه آزادگان از میدان استقلال در خروجی اصفهان آغاز وبه سمت شاهین شهر وپلیس راه ادامه دارد که 14 کیلومتر از آن تا شاهین شهر بصورت 6 خطه و5/7 کیلومتر از شاهین شهر تا پل سلیمان‌خاطر به صورت 4 خطه است.

وی افزود: به دلیل شرایط خاص این محور و وجود بار ترافیکی سنگین، کارخانه ها وصنایع مهم استان در این محور دارای 34 دسترسی هستند که با توجه به وجود کارخانه های سنگبری درآن تردد تریلر وکامیون بسیار زیاد بوده و دارای ترافیک برون ودرون شهری است.

مدیر راهداری اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهانبیان کرد: اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان با توجه به شرایط خاص این مسیر، توجه ویژه ای به آن داشته و به دلیل وجود سه نقطه پرتصادف در محل منطقه مسکونی بختیار دشت، ورودی شرکت شیر پگاه و پمپ بنزین قدس اقداماتی انجام داده است.

وی با بیان اینکه باید برای منطقه مسکونی بختیار دشت ساماندهی ورودی و خروجی انجام شود، تصریح کرد: طرح کندروهایدو طرف دربخش هایی از محور تهیه شده و در دستور کار قرار دارد و برای پمپ بنزین قدس نیز طرح هایی ارائه شده که امید است با این اقدام ها شاهد کاهش تصادف در این بخش ها باشیم.

دادخواه گفت:اقدام های خوبی برای ایمن سازی و آشکار سازی با اجرای خط کشی و شیارهای لرزاننده و نصب حفاظ جاده و تابلو انجام شده و با آرامسازی سعی شده ترافیک با سرعت کمتری از مسیر عبور کند.

وی افزود: از ابتدای محور از میدان استقلال به سمت شاهین شهر نسبت به روکش باند تندرو اقدام شد و امید است با پیگیریها شاهد تکمیل 6 خطه شدن محور و همچنین احداث باندهای کندرو این محور باشیم چراکه احداث باندهای کندرو می تواند بخش عمده ای از ترافیک محلی و دسترسی های موجود به محور اصلی را کاهش داده و تصادف ها کاهش یابد.

وی درخصوص اقداماتصورت گرفتهبرای ایمن سازی منطقه صنعتی محمودآباد در این مسیر گفت : تفاهم نامه ای میان اداره کل راه وشهرسازی و شهرک صنعتی محمودآباد تنظیم شده که 34 دسترسی موجود به 4 ورودی و خروجی تبدیل شده و با جداکننده بتنی و و استفاده از حفاظ های ایمن از محور اصلی جدا شوند که در اینخصوص هنوز شرکت های مذکور به تعهدهای خود عمل نکرده و درصورت اقدام لازم از طرف شرکت این نقاط پر تصادف نیزاز بین خواهند رفت.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.