چهاردهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان 6 مهر در هرمزگان برگزار می شود .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،استاندار هرمزگان امروز در در پنجمین نشست ستاد هماهنگی چهاردهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی گفت : پیرغلامان کشور و مهمانان خارجی که در زمینه ترویج فرهنگ عاشورا فعالیت داشته اند از شرکت کنندگان این اجلاس سه روزه هستند .
جاسم جادری افزود: 90درصد از مصوبات نشست های قبلی برگزاری این اجلاس در استان اجرا شده است و تمام دستگاهها در حال تدارک برگزاری این اجلاس هستند .
وی گفت : در همین زمینه کمیته های برگزاری این اجلاس در بخش های امنیتی انتظامی، اداری و مالی، علمی فرهنگی، تدارکات و پشتیبانی، روابط عمومی و اطلاع و رسانی، اسکان، تشریفات، مداحان و هیئت های مذهبی، علمی، فرهنگی و هنری و امور بین الملل شده است .
نظام اسلامی نایب رئیس اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی هم در این نشست گفت : ثبت ملی عزاداری سنتی مردم هرمزگان با همکاری میراث فرهنگی از مهم ترین برنامه های اجلاس است .
جلایی مدیر کل صداوسیمای مرکز خلیج فارس هم گفت : برگزاری چهاردهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان و خادمان حسینی فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت های استان است .
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.