مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از رونمایی 10 جلد کتاب در هفته دفاع مقدس در این زمینه خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ سرهنگ مهدی طاهرخانی در ستاد بزرگداشت سالروز هفته دفاع مقدس گفت : تا کنون 15 جلد کتاب دفاع مقدس به چاپ رسیده است و امسال هم 10 جلد دیگر به چاپ خواهد رسید و در هفته دفاع مقدس رونمایی می شود .



وی با اشاره به بازخوانی عملیات های دفاع مقدس گفت : این برنامه امسال همانند سال گذشته در یکی از شهرستان ها اجرا می شود .

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، برپایی رژه نیروهای مسلح ،عطرافشانی مزار شهدا ، دیدار با خانواده های شهدا ، ایثارگر و جانباز ، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی  ،اجرای زنگ مقاومت در مدارس و معرفی سبک زندگی شهدا در دانشگاه ها را ازدیگربرنامه های پیش بینی شده در هفته دفاع مقدس بیان کرد .

معاون سیاسی و امنیتی استاندارهم در این جلسه گفت : به منظور برنامه ریزی و اجرای هرچه بهتر برنامه ها ی هفته دفاع مقدس ، لازم است تا دستگاه های اجرایی برنامه های خود را تا پایان مرداد ماه اعلام کنند .

رحیمی در ادامه از هنرمندان و نویسندگان خواست که نحوه آغاز و چگونگی جنگ را برای مردم به ویژه قشر جوان بازگو کنند تا شبهات  ایجاد شده از سوی دشمن رفع شود .

وی همچنین خطاب به سخنرانان هفته دفاع  مقدس گفت : در سخنرانی های خود، از واژه های تفرقه انگیز پرهیز کنند و در کلام خود از واژه هایی که بیانگر وحدت و ولایتمداری است استفاده کنند .

هواسی قائم مقام صدا وسیمای مرکز قزوین هم در این جلسه از تولید مستند « راوی رنگ ها » به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد .

وی گفت : در این مستند  زندگی هنرمند ی روایت می شود که  عمر خود را صرف نقاشی تصاویر شهیدان بر روی دیوار های شهر کرده است .

هفته دفاع مقدس از 31 شهریور ماه آغاز می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار