سارق سابقه دار هشت دستگاه خودور به همراه مالخران این پرونده، در شاهرود دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود ، فرمانده انتظامی استان سمنان گفت : به دنبال چند فقره سرقت خودروی پراید، این موضوع به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان شاهرود قرار گرفت.
سردار روح الامین قاسمی افزود: با بررسی دقیق صحنه جرم و زمان وقوع سرقت ها، هفت دستگاه پراید رها شده در معابر شهری و روستایی شهرستان شاهرود کشف شد.
وی با بیان اینکه ماموران پلیس با بررسی دقیق موقعیت خودروها به سه معتاد سابقه دار مظنون شدند، افزود: بعد از بازجویی ها، متهم اصلی پرونده که سارقی سابقه دار بود، شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.
سردار قاسمی با اشاره به تناقض گویی های متهم 30 ساله در این پرونده و انکار حضورش در سرقت ها، خاطرنشان کرد: سارق جوان در مقابل مدارک موجود، در نهایت به هشت فقره سرقت خودرو و 9 فقره سرقت لوازم داخل خودرو در شهرستان های شاهرود، دامغان و سمنان اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه متهم با فروش وسایل سرقتی به 2 مالخر سابقه دار هزینه اعتیاد خود را تامین می کرده است، افزود: مالخرهای حرفه ای این پرونده نیز کشف و به همراه پرونده به دادسرا معرفی شدند.
سردار قاسمی، ارزش ریالی اموال کشف شده را 700 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: سارق دستگیرشده، خودروهایی را که فاقد تجهیزات ضدسرقت و ایمنی بودند، برای دستبرد انتخاب می کردند.
سارق و مالخرهای این پرونده پس از رسیدگی قضایی با صدور وثیقه راهی زندان شدند.
کشف سرقت توسط نیروی انتظامی در استان سمنان امسال 19 درصد و سارقان دستگیر شده 11 درصد افزایش یافته است.
انمتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار