امیر پروین حسینی گفت: هم اکنون سینمای ما در مقاطع پایین‌تر از سینمای سه بعدی قرار گرفته زیرا هنوز در مرحله نمایش، فیلم را بی‌رنگ و کم کیفیت اکران می‌کند.

سید امیر پروین حسینی، تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ساخت فیلم‌های سه بعدی در سینمای ایران گفت: فکر می‌کنم اول باید زیرساخت تولید فیلم‌های سه بعدی را فراهم کنیم در صورتی که هم اکنون نیز سینماهای ما با فرمت E پخش می‌کنند. ما و شاید هند چنین فرمتی را پخش می‌کنیم یعنی حتی حداقل استانداردهای دنیا را نداریم.
                               
این تهیه کننده اظهار داشت: هم اکنون سینمای ما در مقاطع پایین‌تر از سینمای سه بعدی قرار گرفته زیرا هنوز در مرحله نمایش، فیلم را بی‌رنگ و کم کیفیت اکران می‌کند و برای رسیدن به مراحل بالاتر نیازمند تأمین زیرساخت‌های لازم هستیم.   
                                               
وی تصریح کرد: هم اکنون ما مشکل سالن داریم و طبیعتا این مشکل در زمان نمایش فیلم‌های سه بعدی بیش از پیش خودش را نشان می‌‎دهد بنابراین نمایش این فرمت فیلم‌ها در کشور ما نیازمند صرف بودجه دولتی و پول‌های بادآورده‌ای است که بتوان با آن دست به آزمون و خطا زد و مسیر صحیح را پیدا کرد.   
                   
پروین حسینی خاطر نشان کرد: به نظر من در صورت فراهم شدن شرایط لازم برای پخش سینمای سه بعدی، این فیلم‌ها مخاطبان خود را در کشور ما خواهند داشت.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.