مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: فاز دوم کمپینگ اقامتی پارک جنگلی یاسوج سفر هیات دولت افتتاح می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ محمود باقری گفت: در این سفر با حضور مسعود سلطانی فر فاز دوم کمپینگ اقامتی پارک جنگلی یاسوج با برآورد اعتبار اولیه 14 میلیارد ریال بهره برداری خواهد شد.

وی بیان کرد: عملیات اجرایی هتل چهار ستاره و پارک آبی یاسوج با برآورد اعتبار اولیه 150 میلیارد ریال با حضور سلطانی فر آغاز می شود.

باقری اظهار کرد: افتتاح چند کارگاه تولیدی صنایع دستی و بازدید از اردوگاه های رفاهی و تفریحی در کهگیلویه و بویراحمد و گشایش نمایشگاه صنایع دستی در یاسوج جزو مهمترین برنامه های سفر معاون رئیس جمهوری به استان است.

وی عنوان کرد: سلطانی فر در همین روز با سفر به سی سخت مرکز شهرستان دنا نخستین پروژه بوم گردی کهگیلویه و بویراحمد را در این شهر توریستی با برآورد اعتبار اولیه یک میلیارد ریال افتتاح می کند.

14 منطقه نمونه گردشگری، 11 روستای هدف گردشگری، 17 اردوگاه رفاهی و چهار کمپینگ اقامتی در کهگیلویه و بویراحمد پذیرای گردشگران در ایام مختلف سال به ویژه تعطیلات نوروز است.

11 فضای اقامتی و پذیرایی با 207 اتاق و 698 تخت در کهگیلویه و بویراحمد خدمات لازم را به مسافران این استان ارائه می دهد.

کهگیلویه و بویراحمد با داشتن بیش از 300 تفرجگاه طبیعی، حدود دو هزار و 600 اثر تاریخی، بیش از 750 اثر تاریخی ثبت شده در فهرست آثار ملی و مواهب طبیعی چشم نواز مکانی مناسب برای گردشگران است.

کهگیلویه و بویراحمد مقصد سی امین سفر استانی رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت است.

زمان این سفر نیز یکشنبه 24 مردادماه امسال اعلام شده است.

کهگیلویه و بویراحمد با بیش از 700 هزار نفر جمعیت در جنوب غربی ایران واقع شده است.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.