فرمانده انتظامی شهرستان چناران از بازگشت آرامش به محله‌ای در چناران و دستگیری 11 عامل نزاع‌های مسلحانه اخیر این شهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرهنگ قربان صنعتی افزود: با حضور به‌موقع و برخورد مقتدرانه پلیس با عده‌ای از اراذل‌واوباش که سعی در ایجاد اخلال در امنیت عمومی داشتند، آرامش مجدداً به چناران بازگشت.

وی گفت : در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی مسلحانه همراه با تهدید و ارعاب و ایجاد مزاحمت عمومی در خیابان بعثت چناران، بلافاصله تیم‌های از کلانتری ۱۱ و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چناران افزود: با حضور به‌موقع مأمورین و شلیک چند تیر هوایی اوضاع کنترل و تعداد ۱۱ نفر از منازعین و اراذل‌واوباش دستگیر شدند و تعداد ۵ نفر از افرادی که در جریان درگیری دچار مصدومیت شده بودند جهت مداوا به بیمارستان اعزام شدند.

صنعتی بابیان اینکه تلاش در جهت دستگیری دو نفر از اراذل‌واوباش فراری که اقدام به تیراندازی با اسلحه شکاری کرده بودند ادامه دارد، تصریح کرد: با این اقدم به موقع پلیس آرامش به این محله بازگردانده شد و با حکم مرجع قضایی تمام دستگیرشدگان روانه زندان شدند.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.