گروهی از سرمایه گذاران کشور چین در سفر به ساوه با توانمندیهای صنعتی این شهرستان آشنا شدند.

 به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ ‌یک هیات سرمایه‌گذار از کشور چین به منظور بررسی زمینه‌های سرمایه‌گذاری با حضور در شهرک صنعتی کاوه شهرستان ساوه از کارخانه شیشه کاوه فلوت بازدید کردند.
در این بازدید هیات سرمایه گذار چینی از خطوط تولید فلوت، رفلکس، آیینه کارخانه شیشه کاوه فلوت بازدید کردند.
کارخانه شیشه کاوه فلوت در مساحتی به متراژ 12 هزار هکتار و با اشتغال مستقیم 350 نفر و با تولید روزانه 50 هزار متر مربع شیشه 4 میل مجهزترین و پیشرفته‌ترین واحد تولیدی شیشه در کشور است.
 معاون استاندار و فرماندار ساوه در جریان این بازدید گفت: با بهره‌گیری از بزرگترین شهر صنعتی کشور و استقرار 600 واحد تولیدی و صنعتی فعال شرایط رشد سرمایه‌گذاری خارجی در  شهرک صنعتی کاوه فراهم میشود .
محمد بهاروند با اشاره به  قرار گرفتن ساوه در محورهای مواصلاتی مرکز و غرب کشور تصریح کرد: نزدیکی به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) و فاصله اندک تا تهران ین نقطه را به منطقه ناسبی برای احداث صنایع و سرمایه‌گذاری خارجی تبدیل کرده است.
ظفر افشون معاون هماهنگی استاندار مرکزی  هم با اشاره به بازدید هیات چینی از شرکت شیشه کاوه فلوت گفت: هیات بازدید کننده با هدف آشنایی و بررسی ظرفیت‌های استان مرکزی و مناطق اقتصادی و واحدهای صنعتی پیشرفته این استان بدنبال کسب اطلاعات اولیه و تصمیم‌گیری و بررسی امکان سرمایه‌گذاری هستند.
انتهای پیام / ف

برچسب ها: اراک ، سرمایه گذاری ، چین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.